Charakterystyczny design i niezwykła funkcjonalność - marka CYBEX zachwyca rodziców na całym świecie swoimi nowatorskimi projektami. Po raz drugi do współpracy nad nowymi modelami zaprosiła wizjonera współczesnej mody Jeremy'ego Scotta.

Na wózkach i akcesoriach, najnowszej kolekcji CYBEX by Jeremy Scott pojawiły się złote skrzydełka będące znakiem rozpoznawczym amerykańskiego projektanta. Limitowana kolekcja nosi nazwę „Adults Suck Then You Are One” - slogan został zapożyczony od wielkiego, amerykańskiego „filozofa” - Barta Simpsona.

“Entuzjazm i pasja Martina przy tworzeniu najlepszych i najbardziej stylowych produktów to powody, dla których zdecydowałem się na ponowną współpracę z CYBEX.” - Jeremy Scott o współpracy z marką CYBEX.

Elegancki design w czarnym kolorze ze złotymi detalami sprawiają, że najnowsze "dziecko" marki CYBEX i Jeremy'ego Scotta jest diamentem wśród wózków dla dzieci. 

„Jestem strasznie szczęśliwy i dumny z naszej drugiej kolaboracji z Jeremy’m Scott’em - to jeden z najbardziej interesujących i znanych współczesnych projektantów. Nie boi się przełamywać tradycyjnych wzorów i stawia na modę z dodatkiem koloru i humoru. Projekty Jeremy’ego Scott’a zawsze mają pozytywny przekaz.” - Martin Pos, założyciel marki CYBEX.

System podróżny 3-w-1 jest przeznaczony dla dzieci od urodzenia do mniej więcej 4. roku życia. Zestaw składa sięz gondoli, siedziska Lux oraz wielokrotnie nagradzanego fotelika dla niemowląt - Aton Q, który doskonale pasuje do stelaża PRIAM.

Pozostałe produkty wchodzące w skład kolekcji zaprojektowanej przez Scotta to: nosidełko 2.GO, torba pielęgnacyjna, ocieplacz na nogi oraz t-shirty i czapki dla mam, tatusiów i niemowląt ze sloganem „Adults Suck”. Produkty będzie można nabyć od stycznia 2016 roku w wyselekcjonowanych sklepach na całym świecie.

ZOBACZ ZDJĘCIA KAMPANIJNE CYBEX BY JEREMY SCOTT >>>