Limitowane kolekcje dla sieci supermarketów Biedronka projektowali już Maciej Zień (i to dwukrotnie!), duet Bohoboco czy Mariusz Przybylski. Teraz do tego grona dołączyła również marka LOFT37, kojarząca się przede wszystkim z butami. I to właśnie obuwie jest podstawą kolekcji LOFT37 x Biedronka. Baleriny, oxfordki czy lordsy to modele kojarzące się przede wszystkim z wiosną. I właśnie z LOFT37. Właśnie takie fasony są efektem współpracy rodzimego brandu z siecią dyskontów. Kto zna brand prowadzony przez Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka, ten wie, że ich projekt charakteryzuje przede wszystkim wysoka jakość materiałów, z jakich wykonane są buty LOFT37. W kolekcji dla Biedronki projektantki również postawiły na jakościowe materiały i wszystkie buty uszyte są skóry zamszowej lub licowej. - Ciekawym rozwiązaniem, wyróżniającym kolekcję, jest możliwość wymiany wstążeczek w balerinach i oxfordkach, dzięki czemu każdego dnia można mieć zupełnie inne buty, pasujące do różnych stylizacji. Mamy nadzieję, że klientki sieci Biedronka skuszą się, by poeksperymentować trochę z modą – mówi Joanna Trepka, współzałożycielka marki LOFT37. Kolekcja butów oparta jest na trzech kolorach: pudrowym różu, szarym i czarnym i dostępna w rozmiarach 36-41 w cenie od 60 zł. Czyli jak przystało na Biedronkę - bardzo przystępnie. 

Zobacz także: Biedronka planuje otworzyć restauracje z jedzeniem na wynos! 

Kolekcja LOFT37 dla Biedronki - kup i wesprzyj potrzebujące dzieci

Ale to nie wszystko! W ramach kolekcji LOFT37 x Biedronka znalazły się również dodatki: breloki do torebek lub kluczy oraz kolorowe skarpetki czy wspomniane już wstążki do butów. Wszystkie akcesoria w cenie 14,99 zł/szt. Kolekcja LOFT37 dla Biedronki dostępna będzie w 2300 sklepach sieci od 8 do 22 kwietnia br. lub do wyczerpania zapasów. A warto się na nią skusić także z tego powodu, że jest to kolekcja wyjątkowa. Biedronka i LOFT37 zdecydowały się połączyć ofertę ze wsparciem Fundacji Virtual Dream, działającej na rzecz dzieci przebywających w szpitalach, klinikach onkologicznych, hospicjach oraz domach dziecka. Dzięki specjalnym okularom, umożliwiającym wizualizacje, chore dzieci mogą wyruszyć w odległe zakątki świata, a np. osoby sparaliżowane, poczuć, jak to jest móc chodzić. Wykorzystanie siły wizualizacji wspiera ich motywację do leczenia oraz fizjoterapię. Super inicjatywa! 

Zobacz także: Biedronka Premium - nowe supermarkety już otwarte! Gdzie powstały i co w nich znajdziemy?