Łukasz Jemioł od dziesięciu lat tworzy trendy, które obowiązują zarówno na czerwonym dywanie, jak i w garderobach wielu Polek. Tym razem stworzył we współpracy z Limango pierwszą linię dla dzieci. Premiera kolekcji Łukasz Jemioł Kids przypada na okoliczności jubileuszu 10-lecia pracy w zawodzie projektanta. Ambasadorką kolekcji dedykowanej dzieciom w wieku 3-7 lat została dziennikarka i mama Beata Sadowska.

Łukasz Jemioł: Dzieci w tym wieku spędzają większość dnia na zabawie. Kolekcja Łukasz Jemioł Kids powstała przy wsparciu platformy parentingowej, dlatego mamy pewność, że kierujemy się oczekiwaniami rodziców i dzieci. To spore wyzwanie nawet dla doświadczonego projektanta. Mam nadzieję, że kolekcja pomoże przedłużyć lato i sprawi, że powrót do szkoły nie będzie nudny.

Mali fani mody znajdą dla siebie ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, pozwalających na wygodne spędzanie czasu podczas nauki, jak również popołudniowych aktywności i zabaw.

Beata Sadowska: Kupując ubranka dla synka zwracam uwagę na jakość, wytrzymałość, wygodę, materiał. Tysiek ciągle się wspina, skacze, biega, więc ubrania muszą przede wszystkim zapewniać komfort noszenia.

W propozycji dla najmłodszych znalazły się sukienki, bluzy z kapturem, spodnie, t-shirty oraz czapki i szaliki. Połączenie prostych, oversizowych krojów ze stonowanymi barwami tworzy funkcjonalny i nowoczesny look.

materiały prasowe

 

Zobacz też:

Kolekcja Łukasz Jemioł Kids - zdjęcia backstage

Łukasz Jemioł wybrał twarze nowej kampanii

Zaglądamy za kulisy pokazu Łukasza Jemioła