Nowymi ambasadorami kolekcji Marc O’Polo jesień / zima 2015 zostali Dree Hemingway oraz Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej „Sense of place” a Josh twarzą części męskiej - „Natural Engingeering”. Obok nowych ambasadorów, jesienno-zimową kolekcję wyróżnia nie mniejsza ekspresyjność.

Nowa kolekcja Marc O’Polo jest utrzymana w stylu współczesnej miejskiej wygody, charakteryzowanej przez trzy określenia: Contemporary, Casual, Cool. Kluczem do stworzenia najnowszej kolekcji był staranny wybór tkanin najwyższej jakości. Podstawę stanowią tu wełny, jedwabie oraz jersey, gwarantujące wygodę i komfort noszenia.

Kolekcja utrzymana jest w wyrafinowanych odcieniach szarości, ecru, bladego różu, bordo i brązu. Monochromatyczne zestawy wzbogacono o kontrastowe połączenia jak np. zestaw jedwabnej bluzki z wełnianym płaszczem dla kobiet, czy sztruksowej kurtki z jerseyowymi luźnymi spodniami dla mężczyzn. Nowa kolekcja to propozycja będąca jednocześnie codzienną i wyrafinowaną.

Poza udziałem nowych gwiazd w kampanii, także własny magazyn Marc O'Polo Diary przedstawia portrety kilku ekscytujących postaci: argentyńskiej dyrektor kreatywnej Sofii Sanchez de Betak oraz Bruno Senny -bratanka legendarnego Ayrtona Senna. W maju 2015 roku Marc O'Polo było sponsorem Bruno Senny w pierwszym wyścigu Formuły 1 w Niemczech, który odbył się w Berlinie.