Jednym z elementów kampanii było wybranie przez Osi ulubionych produktów z najnowszej kolekcji TALLYWEiJL. Wszystkie produkty z jesienno-zimowej linii SoftGrunge i CarnabyStreet dostępne są w sklepach na terenie całej Polski ze specjalną metką „Wybór Osi” do 10 listopada.

Klienci TALLYWEiJL mieli okazję wziąć udział w konkursie organizowanym na Instagramie. Co tydzień do wygrania były zestawy stylowych akcesoriów, natomiast finałowi zwycięzcy otrzymali bony w wysokości 350 zł na zakupy. Zadanie konkursowe było naprawdę proste, wystarczyło odwiedzić sklep TALLYWEiJL w Polsce, zrobić selfie w przymierzalni z widoczną naklejką, a następnie wrzucić je na swój Instagram i opisać je hashtagiem #tallyweijlstars.

Konkurs trwał od 25 września do 22 października 2015.

Wyniki konkursu znajdziesz tutaj >>>