Kampania została zatytułowana "Razem jesteśmy nie do pokonania". Te wzniosłe przesłanie idealnie pasuje do idei, którą przyjęło wielkie kosmetyczne imperium L'Oréal Paris wraz z kultowym domem mody Balmain

„Powinniśmy się jednoczyć i wspólnie celebrować to, że każdy z nas jest inny, bo z tego płynie największa siła” – podkreśla Olivier Rousteing, Dyrektor Kreatywny, Balmain Paris.

Kolory pomadek powstały z inspiracji 3 typami kobiet. Jest to szczere odbicie wizji paryskiego ideału. 10 różnych kobiet o odmiennym stylu, które niosą przesłanie o pięknie jakie kryją w sobie różnorodność i indywidualizm. Te trzy typy kobiet według L'Oréal Paris x Balmain Paris to: Rock – silna, gotowa na podbój świata, niebojąca się łamać zasad buntowniczka; Couture – zmysłowa i zwracająca uwagę na detale, miłośniczka klasyki oraz Glamazone – seksowna, uwielbiająca błyszczeć i być w centrum uwagi uwodzicielka. „Współczesna kobieta swoją siłę i moc odnajduje w samozadowoleniu oraz w pewności siebie, bo koniec końców wszyscy jesteśmy tego warci” –  komentuje projektant.

Gama kolekcji Color Riche to 10 kolorów zaprojektowanych z myślą o rozmaitych potrzebach kobiet, które co prawda różnią się stylem i osobowością jednak łączy je jedno: wszystkie chcą czuć się wspaniale. Każdy z odcieni sprawdzi się przy innej okazji, a sam w sobie może posłużyć jako inspiracja do stworzenia stylizacji. Zależnie od nastroju można bawić się kolorem i na nowo definiować swój styl. Pomadki mają swoje unikalne nazwy, odzwierciedlające inspirację do jakiej nawiązują, np.: Freedom, Urban Safari, Domination.

Color Riche to także ponadczasowa ikona makijażu ust. Wyjątkowa, ciągle udoskonalana formuła i spektakularne kolory sprawiają, że jest na ustach kobiet od 1985 roku! W składzie szminki zawarte są czyste pigmenty i olejek kameliowy, aby uzyskać jak najbardziej bogaty kolor i zapewnić nawilżające matowe wykończenie.