Odtwórczyni roli Hannah Horvath w "Girls" poszerza swoją działalność na rzecz kobiet z ich pokolenia. Problemy i wartości, o których mowa w serialu, będą teraz poruszane także w innej formie. Lena wraz z Jenni Konner, producentką "Girls" (serial jest ich wspólnym projektem) startują jesienią z cotygodniowym newsletterem.

Co się w nim znajdzie? Przede wszystkim tematy interesujące pokolenie Millenialsów, czyli osoby urodzone w okresie wyżu demograficznego z przełomu lat 80. i 90., tzw. Generacja Y. Jak zapowiadają twórczynie, będzie to mailowy newsletter, w którym nie istnieje coś takiego, jak "za dużo informacji". Tematy, na których się skupią, to przede wszystkim feminizm, styl, zdrowie, polityka, przyjaźń i... wszystko inne, co przyjdzie do głowy Lenie i Jenni

Pomysł na taką formę aktywności zrodził się z prostej potrzeby - obie autorki są bardzo aktywne na Twitterze, ale mogą tam umieszczać jedynie krótkie wiadomości. Podobnie jest z Instagramem - regularnie uzupełniają swoje profile, ale do dyspozycji mają tylko zdjęcia. Wiadomości mailowe pozwolą na rozwinięcie tematu i skuteczniejsze docieranie do "kobiet i ludzi, którym na nich zależy", jak same precyzują. 

Newsletter wystartuje dopiero jesienią, ale już teraz można się do niego zapisać. Wystarczy wejść na stronę lennyletter.com i wpisać swój adres e-mail.

ZOBACZ TEŻ: Gwiazdy popierają Caitlyn Jenner na Instagramie i Twitterze

ZOBACZ TEŻ: #AskHerMore - nowy sposób patrzenia na gwiazdy

ZOBACZ TEŻ: Akcja #FaceForward: Tavi Gevinson, Hannah Bronfman i Margaret Zhang