3 czerwca ulicami Warszawy po raz kolejny przejdzie Parada Równości, której uczestnicy zamanifestują walkę o wolność, równość i wzajemną tolerancję, a także sprzeciwią się dyskryminacji środowisk LGBTQ w Polsce. To idealny moment, aby zaopatrzyć się w kolorową koszulkę bądź czapkę marki Levi's z kolekcji Pride i wesprzeć sobotni marsz.

Specjalnie z tej okazji w warszawskim sklepie Levi's w Złotych Tarasach powstała witryna, na której wyeksponowano kolekcję inspirowaną hasłem Fight Stigma (Walcz z piętnowaniem) - przesłaniem, które od dziesięcioleci rozbrzmiewa na całym świecie i idealnie odzwierciedla ponadczasowe wartości firmy Levi Strauss & Co. oraz zaangażowanie marki w walkę o ochronę praw środowisk LGBTQ.

„Walka z dyskryminacją na każdym poziomie jest ważna. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest stawianie czoła problemom naszych czasów. Levi's nigdy nie bał się wyrażać swojej opinii: czyniąc dobre rzeczy, walcząc o wartości i dając każdemu prawo głosu" - mówi Grant Barth, dyrektor sprzedaży marki.

W najnowszej kampanii Levis, której inspirację stanowi jedność i walka o to, co słuszne marka po raz kolejny stawia na na edukację i ochronę rodzin osób ze środowisk LGBTQ. W 1982 roku fundacja Levi Straussa stała się pierwszą firmą, która wsparła finasowanie pierwszej na świecie kliniki AIDS. Do 1987 roku firma LS & Co. przyczyniła się do dodania AZT (leku stosowanego w leczeniu zakażeń HIV) do planu ochrony zdrowia. W 1988 roku pracownicy LS & Co. dodali swój panel do projektu AIDS Memorial Quilt, jako hołd dla swoich kolegów i przyjaciół, których dotknął wirus. LS&Co. i Fundacja Levi Straussa przekazała także ponad 70 milionów dolarów w formie dotacji na organizacje zajmujące się HIV / AIDS w ponad 40 krajach.

Mini kolekcja Pride 2017 składa się z kilku produktów, która ma nie tylko zwrócić uwagę na problem dyskryminacji, ale stara się też odegrać znaczącą rolę w jej zakończeniu.