W wiosenno letniej kampanii House marka zabiera nas w podróż z zespołem muzycznych weteranów, który przemierzając Amerykę kultową drogą Route 66 zboczył na Las Vegas, gdzie zagra pierwszy od lat koncert. Rock&roll’owe życie w Vegas to takie, na które składają się imprezy do rana z fanami, przygody zakończone wizytą na dobrze znanym z przeszłości komisariacie, hotelowe rozróby i trwonienie pieniędzy na przyziemne przyjemności. Jesteśmy również świadkami nieplanowanego ślubu perkusisty z niepokorną, piękną fanką zespołu, która dołącza do watahy muzyków.

Autorem wyjątkowo klimatycznych i ekspresyjnych zdjęć jest ceniony polski fotograf Rafał Milach. Powstałe w ramach kampanii kolaże wykorzystują eklektyczny styl Las Vegas. Estetyka miasta neonów, kasyn i hazardu miesza się z naturalną atmosferą kadrów. Najnowsza odsłona kampanii House ponownie łączy fotografię z elementami graficznymi inspirowanymi lokalizacją sesji. Autorką stylizacji do sesji jest młoda i zdolna Ewelina Gralak, odpowiedzialna za wizerunek wielu marek młodego pokolenia, m.in. Local Heroes czy Prosto.