Jeżeli lubicie robić zakupy online, na pewno trafiliście kiedyś na stronę Showroom.pl. Jest to bowiem największy i najbardziej rozpoznawalny sklep internetowy z modą z modą niezależną w Polsce, który działa nieprzerwanie od 2012 roku. Dotąd do wirtualnej społeczności Showroom należeli lokalni projektanci oraz rodzime (mini) brandy. Ale po siedmiu latach przyszedł czas na zmiany! Od teraz na Showroom.pl znajdziecie też projekty marek komercyjnych i (musimy przyznać, że ten pomysł spodobał nam się najbardziej) produkty vintage. Sklep internetowy zmienia się w bezpieczną i przyjazną dla kobiet platformę zakupową. Taka transformacja wymaga odpowiedniej oprawy! I właśnie dlatego powstała kampania Mamy tyle wspólnego, czyli zbiór opowieści o kobiecości ponad podziałami.

Mamy tyle wspólnego, czyli nowa kampania Showroom w duchu girl power. Co łączy wszystkie Polki?

Transformacja, którą przechodzi Showroom, a także raport o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018) stały się inspiracją do stworzenia kampanii Mamy tyle wspólnego. Jej twarzami nie zostały profesjonalne modelki, ale kobiety w różnym wieku, o różnych typach urody, a przede wszystkim z różnymi historiami. Mimo tego, że każda z nich prowadzi inny styl życia, wszystkie pragną być akceptowane, chcą czuć się bezpiecznie, rozwijać się i spełniać marzenia. Wiedzieliście, że 42 procent Polek szuka pomocy u innych kobiet? A kolejne 42 procent czuje, że inne kobiety cieszą się z ich niepowodzeń? Natomiast najbardziej istotny jest fakt, że wszystkie potrzebują kobiecego zrozumienia.

Ty i ja, mijamy się codziennie na ulicy. Siadamy obok siebie w autobusie i jesteśmy sobie zupełnie obce, a przecież tak naprawdę więcej nas łączy niż dzieli. My, kobiety, bez względu na wiek, status materialny, czy poglądy polityczne, mamy takie same potrzeby: chcemy kochać i być kochane, czuć się bezpiecznie i realizować własne marzenia. Zapraszamy cię do kobiecej wspólnoty. Na pewno za nią tęskniłaś.

Wyniki raportu naprawdę zaskakują, a także (a może nawet „przede wszystkim”) dają do myślenia. Okazuje się, że 13 procent Polek sądzi, że kariera jest najważniejsza. Z kolei 67% kobiet w naszym kraju na pierwszym miejscu stawia bliskich. Wszystkie jednak chcą mieć wybór. Aż 77 procent Polek uważa, że w każdym wieku można zacząć od nowa. 7 procent deklaruje, że starsza kobieta nie powinna wchodzić w nowy związek. Wszystkie chcą żyć długo i szczęśliwie. Co ciekawe, 48 procent kobiet nie pracuje zawodowo, a 46 procent uważa, ze praca to sukces. Wszystkie chcą być doceniane. 39 procent Polek często czuje, że nie ma dla siebie czasu. 66 procent uważa, że doba jest za krótka. Zaś 100% kobiet w naszym kraju (i nie tylko) daje z siebie wszystko!

Duch girl power czuć nie tylko w najnowszej kampanii Showroom, ale również w strukturach popularnego sklepu internetowego. Całością zarządza pięć kobiet. Co więcej, kobiety stanowią większość zespołu Showroom, a konkretnie 52 procent. To również w ich głowach powstał pomysł i wizja początkowa kampanii Mamy tyle wspólnego. Zdjęcia, które promują zmiany zachodzące w sklepie internetowym z modą niezależną, możecie obejrzeć w naszej galerii – na górze strony. Gwarantujemy, że będziecie nimi zachwyceni.

7 białych t-shirtów od polskich marek, które będziecie chcieli mieć w swojej szafie >>>