Mango to jedna z nielicznych sieciówek, oferująca swoim klientkom rozszerzoną rozmiarówkę (ubrania plus size możecie znaleźć jeszcze w H&M). Linia Violeta skierowana jest właśnie do pewnych siebie, nowoczesnych i seksownych kobiet, które śledzą bieżące trendy, chcą wyglądać stylowo, a przede wszystkim nie wstydzą się swojej figury. Hiszpańska marka postanowiła łamać stereotypy – najnowszą kampanią, która powstała w kolumbijskim mieście Cartagena de Indias, Mango udowodniło, że piękno nie ma jednego rozmiaru. Twarzami kolekcji I am what I am, czyli jestem jaka jestem, zostały Paloma Elsesser, Lorena Durán oraz Iza IJzerman – jedne z najpopularniejszych modelek w branży plus size.

Kobiety o pełnych kształtach: Jakie ubrania wybierać, żeby wyglądać dobrze w rozmiarze XL? >>>

Mango wiosna-lato 2019: W najnowszej kampanii marki wystąpiły modelki plus size – co znajdziemy w kolekcji?

Nie tylko piękne zdjęcia autorstwa Billa Gentle’a, ale również same projekty z najnowszej kolekcji Violeta by Mango przenoszą nas do słonecznych Karaibów. Całość jest utrzymana bowiem w żywych, totalnie letnich barwach – typowych dla tamtejszych krajobrazów i architektury. Miano naszych zdecydowanych faworytek zyskały lekkie, delikatnie opinające sukienki na cienkich ramiączkach, dodatkowo ozdabiane modnymi printami. Czujemy, że sprawdzą się idealnie na wakacyjnych wyjazdach. Szukając czegoś odpowiedniego na urlop lub ciepłe dni spędzane w mieście, koniecznie zwróćcie też uwagę na ultra modne kombinezony w odcieniu jasnego beżu, a także wiązane topy i mini spódniczki w kratę.  

Zdjęcia z kampanii znajdziecie w naszej galerii. Gwarantujemy, że będziecie nimi zachwycone! Co więcej, zamarzycie o egzotycznej podróży, na przykład do Kolumbii.

Sonny Turner – znana modelka plus size zdradza kulisy swojej pracy. Nie jest tak kolorowo, jak mogłoby się wydawać! >>>