Kampania Lepsza Ja w ubiegłym roku zainspirowała już ponad milion kobiet z 33 krajów do bicia rekordów i pokonywania własnych słabości. W 2016 roku idea ta wcale nie traci na aktualności – przeciwnie, wkracza w nową fazę. Dzięki stworzonej przez Nike serii Margot kontra LilyLepsza ja, kobiety dostaną dawkę cotygodniowej, sportowej motywacji, która będzie konkurencją dla niejednego trenera.

Margot i Lily – dwie siostry tak różne jak dzień i noc. Lily to sportsmenka – ma status supertrenera, a na YouTube obserwuje ją 900 tysięcy osób. Możesz usłyszeć, jak liczy przysiady we śnie. Jest i starsza siostra – Margot. To błyskotliwa przyjaciółka, której towarzystwo uwielbiasz, dopóki nie jesteś obiektem jej żartów. Tym razem dla odmiany to jej się dostało – właśnie została zwolniona z pracy. Nie, nie chce o tym rozmawiać. Jeśli chodzi o siostrzaną rywalizację, zawsze idą na całość. Gdy w sylwestra Lily rzuciła Margot wyzwanie, jakim było założenie własnego kanału poświęconego fitnessowi, który zdobędzie 1000 subskrybentów, ta nie pozostała jej dłużna – Lily musi zdobyć troje prawdziwych przyjaciół. Ciąg dalszy historii poznamy śledząc serial.

Pierwszy odcinek serii będzie można zobaczyć już od 1 lutego na stronie projektu. Kolejne odcinki pojawiały się będą w każdy poniedziałek, aż do 21 marca. Wszystkie miłośniczki sportu poszukujące motywacji i inspiracji pozwalających spełnić marzenie o byciu „Lepszą Ja”, znajdą je w nowo uruchomionej sekcji portalu Nike.com. Odkryją tam porady dotyczące ćwiczeń, uzyskają dostęp do najnowszych programów treningowych w ramach Nike+ Training Club i Nike+ Run Club, uzyskają informacje o produktach pokazanych w serialu i będą mogły posłuchać inspirujących wypowiedzi legendarnych postaci świata sportu.