Jeremy Scott jako dyrektor kreatywny marki Moschino od kilku lat według niektórych balansuje na granicy kiczu, a według innych ma świetne wyczucie do wplatania w kolekcje ikon współczesnej popkultury. Był już Sponge Bob, Barbie i McDonald's. W kolekcji wiosna-lato 2016 projektant zainspirował się myjnią samochodową i placem budowy. Jeremy wie jak wzbudzić zainteresowanie swoimi kolekcjami.

Tłem sesji zdjęciowej prezentującej kolekcję Moschino wiosna-lato 2016 została myjnia samochodowa, a jako elementy scenografii posłużyły elementy z placu budowy typu: znaki drogowe, robotniczy kask czy pachołek drogowy. 

ZOBACZCIE ZDJĘCIA KAMPANIJNE MOSCHINO WIOSNA-LATO 2016 >>>

ZOBACZCIE KAMPANIĘ VALENTINO WIOSNA 2016 >>>
ZOBACZCIE KAMPANIĘ BALMAIN WIOSNA-LATO 2016 >>>
ZOBACZCIE KAMPANIĘ WIOSNA-LATO 2016 DOMU MODY DOLCE & GABBANA >>>
ZOBACZCIE KAMPANIĘ WIOSNA-LATO 2016 DOMU MODY GUCCI >>>