Fani piłki nożnej odliczają już pewnie dni do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w Rosji, których otwarcie zaplanowano na 14 czerwca, a potrwają one do 15 lipca. O najwyższe trofeum powalczy również polska reprezentacja na czele z Robertem Lewandowskim, którym hołd w postaci piosenki złożył już Krzysztof Krawczyk - możecie posłuchać jej TUTAJ. Najwierniejsi kibice na pewno nie mogą się doczekać, kiedy przyodzieją biało-czerwone T-shirty, czapki i szaliki, żeby wspierać naszych piłkarzy na stadionie lub przed telewizorem. O tych najbardziej zaangażowanych w Mundial 2018 pomyślały też marki należące do grupy LPP, czyli najpopularniejsze polskie sieciówki Cropp, House, Sinsay i Mohito. W połowie maja w sklepach tych brandów będziecie mogli znaleźć projekty przygotowane właśnie dla kibiców i kibicek. 

Wśród nich znają się przede wszystkim T-shirty w narodowych barwach z różnego rodzaju hasłami, np. „Kto wygra mecz?” czy „Team Poland”, ale także czapki z daszkiem, skarpetki nawiązujące do tych piłkarskich, a nawet stroje kąpielowe. A gdybyście kibicowali także Francuzom lub Islandii, to także możecie wyrazić za pomocą swojego outfitu, w który zaopatrzycie się dzięki marce House. Ceny ubrań i dodatków idealnych na celebrowanie Mundialu 2018 są takie, jakie zazwyczaj możecie znaleźć w sklepach grupy LPP. Czyli bardzo przystępne! Najtańsza rzecz - skarpetki Sinsay - kosztują 9,99 zł, a najdroższa - T-shirt za 39,99 zł. Skusicie się na coś?