Local Heroes, czyli naszym zdaniem jedna z najbardziej cool marek z polską metką, właśnie wystartowała ze swoją najnowszą kolekcją. Naughty, bo właśnie tak brzmi jej nazwa, inspirowana jest kultowym serialem Seks w wielkim mieście. Jesteśmy fankami czterech przyjaciółek z Nowego Jorku, dlatego możecie się domyślić, że zachwyciłyśmy się również najnowszymi propozycjami od Local Heroes.

ZOBACZ TAKŻE: Miranda z „Seksu w wielkim mieście" krytykuje jedną z kultowych scen. Nie zgadniecie, z jakiego powodu!

Projekty nawiązują do serialu krojami, grafikami, ale przede wszystkim legendarnymi cytatami z serialu. Słowa wypowiedziane przez Samanthę Jones: Men are like plants, they’re not that complicated są totalnie naszym ulubionym cytatem z kolekcji Naughty. Mimo nowych pomysłów, Local Heroes nie zrezygnowało ze swoich klasyków. I tym razem, w sklepie online pojawią się t-shirty, bluzy, dresy, welur i krata, z którymi utożsamiana jest marka. Karolina Ślota, założycielka Local Heroes, po raz kolejny udowodniła, że dziewczyny nie muszą rezygnować z komfortu i wygody, żeby wyglądać i czuć się sexy. Kochamy to!

ZOBACZ TAKŻE: Wiemy, jak wygląda kolejna odsłona kolekcji Levi’s Pride i chcemy z niej WSZYSTKO!

Sesja do kampanii została stworzona w San Diego, a za obiektywem aparatu stanęła młoda fotografka - Krissy Saleh. Zdjęcia promujące kolekcję Naughty znajdziecie w naszej galerii - gwarantujemy, że poczujecie tam amerykański klimat Seksu w wielkim mieście. Enjoy babes!