Poprzednia kampania Calvin Klein zatytułowana #mycalvins wzbudziła wiele kontrowersji pełnymi kokieterii ujęciami. Tym razem wideo zostało wyreżyserowane w bardziej subtelny i skupiający uwagę na produktach sposób. 

Za obiektywem Tyrone Lebona znalazła się cała gama gwiazd, m.in. Bella Hadid, James Rodríguez, Young Thug, Margot Robbie oraz Frank Ocean

Nowe wideo przedstawia aktorów, muzyków, trendsetterów, ikony kultury, sportowców, artystów, profesjonalnych a także "spotkanych" na ulicy modeli i modelek. Bohaterowie są często połączeni w pary, aby stworzyć dynamiczne i kreatywne zestawienia wizualne.  

Twarzami najnowszej kampani Calvin Klein zostali również: Grace Coddington, Cameron Dallas, Zoe Kravitz, Lola Kirke, Henry Rollins, G.E.M., Mo’ne Davis, Sonoya Mizuno, Yung Beef, Antoine-Olivier Pilon, Aomi Muyock, Cuba Tornado Scott, Selah Marley, Kacy Hill, Keith Ape, Presley Walker Gerber, Anna Ewers, Mark Maceachen and Roos Abels, Tommy Genesis, oraz Yung Lean.

Cała kampania sygnowana jest hasłem "I –––––– in #mycalvins” i ma na celu przedstawić nie tylko nowe produkty znanej marki, ale także prywatny styl jej uczestników.

Calvin Klein oferuje również playlisty w serwisie Spotify każdego z bohaterów kampanii #mycalvins. Niedługo mają się pojawić wywiady z gwiazdami kampanii, specjalne materiały zakulisowe oraz generator playlist na Spotify.