Nowy prezes, nowa strategia i pierwsze widoczne zmiany. Coca-cola się zmienia i widać to gołym okiem. Najpierw ujednolicona wizualizacja butelek wszystkich smaków w ramach kampanii "One Brand", a teraz spoty reklamowe promujące równość. Najnowsza globalna kampania składa się z czterech krótkich spotów, ale główną uwagę przyciąga ten zatytułowany "Pool Boy". Dlaczego? Już wyjaśniamy.

W tej krótkiej reklamie Coca-Cola postanowiła pokazać równość płci. Rodzeństwo (dziewczyna i chłopak) gapią się przez okno na seksownego przystojniaka czyszczącego ich basen w ogrodzie. Oboje w tym samym momencie wpadli na podobny pomysł - ugasić pragnienie zmęczonemu młodzieńcowi butelką zimnej Coca-Coli.

Szaleńczy wyścig z kuchni przez salon aż do ogrodu wygląda bardzo komicznie, a zarazem arcypoważnie. Na mecie okazuje się, że jednak ktoś ich wcześnie ubiegł. Kto? Obejrzyjcie to wideo.