W najnowszej kampanii szwedzkiej marki H&M odnajdziecie dwie rzeczy, którymi możecie się zachwycić. Pierwsza, to oczywiście projekty. Najnowsza kolekcja trafi do tych, którzy są fanami lekkich i zwiewnych tkanin, szerokich swetrów i kwiatowych motywów - co najważniejsze - niezależnie od wieku, koloru skóry, czy figury.

Druga sprawa to oczywiście przesłanie kampanii. Sieciówka walczy o prawo kobiet, o ich wartość i równouprawnienie. Bohaterki kampanii odnajdują się w każdej sytuacji - bizneswoman, kierowca samochodu, elegancki bankiet, samotna noc karaoke, a potem frytki na śniadanie w łóżku. Kobieta H&M jest rozrywkowa, uparta, niezależna i nieustraszona. 

Marka wychodzi naprzeciw wszystkim ludziom pominiętym przez modę. W najnowszej kampanii występują najróżniejsze osobowości. Transgenderowy model Hari Nef, bokserka Fatima Pinto ubrana w lekką, satynową sukienkę i ikona lat 70. Lauren Hutton, która prezentuje się olśniewająco w klasycznym, czarnym garniturze.

Jest to odważny i znaczący ruch ze strony brandu H&M, który dołączył do walki o zróżnicowanie typu kobiet w świecie modelingu, do takiej potęgi jak Nike. My jesteśmy na tak!