Marka Tatuum ujawniła szczegóły dotyczące jednej z największych przemian ostatnich lat w branży odzieżowej. Pierwszymi efektami transformacji zapoczątkowanej w zeszłym roku jest nowy bliższy duchowi marki i klientowi koncept salonów firmowych oraz odświeżony logotyp. Marka Tatuum zawsze była kojarzona z dobrą jakością, starannym wykończeniem i ponadczasowym designem. Mając świadomość, że siłą brandu jest produkt, postanowiono wprowadzić szereg zmian, które podkreślą jego DNA a przy tym nawiążą do aktualnych trendów.

Najważniejszy dla nas jest nasz klient i dobry produkt, który mu oferujemy. Aby osiągnąć najlepsze rezultaty w tych kluczowych obszarach połączyliśmy nasze doświadczenie ze specjalistami z dziedziny brandingu, architektury wnętrz, mody, muzyki, handlu i finansów. W trakcie pracy i rozmów z nimi stworzyliśmy bardziej współczesny, naturalny i przyjazny konsumentowi koncept. Zbieraliśmy też najcenniejsze doświadczenia – te pochodzące od naszych klientów. Esencją było dla nas jak największe zbliżenie marki do jej korzeni, kojarzących się z naturalnością, sensualnością, jakością i komfortem. I to był właśnie prawdziwy początek zmian - mówi Paweł Kapłon, prezes zarządu marki Tatuum.

Nowe salony utrzymane są w stylu nawiązującym do natury, noszącym wyraźnie skandynawską nutę, z umiejętnie wplecionymi, industrialnymi elementami. Pierwszą widoczną zmianą jest logo marki.  W nowych sklepach nie zabrakło też dbałości o detale. Wykończone drewnem i płótnem manekiny nawiązują do krawieckiego kunsztu marki. Żywe sukulenty i wypełnione roślinami lampy uwspółcześniają całą koncepcję wystroju, wnosząc w nią jeszcze więcej życia. Całość zamyka dekoracyjny motyw heksagonu, widocznego na ladach i podłodze.

Nowy koncept sklepów i branding lepiej podkreślają istotne wartości, związane z naturalnością wykorzystywanych materiałów, sensualnością, prostotą krojów oraz wygodą, od lat będącymi znakami rozpoznawczymi projektów marki Tatuum - podsumowuje zmiany Paweł Kapłon, prezes zarządu marki Tatuum.

To jednak nie koniec odświeżenia wizerunku. Nowe otwarcia i refittingi sklepów są częścią transformacji marki mającej na celu lepsze wyeksponowanie nowych kolekcji i podkreślenie charakteru marki:

Wprowadzamy zmiany w ramach procesów związanych z przygotowaniem kolekcji mające na celu podkreślenie kluczowych cech marki. Rozwijamy linię Unique współpracując z wybitnymi artystami oraz wprowadzamy kolekcję wizerunkową Selected stanowiącą połączenie najnowszych trendów modowych zinterpretowanych w duchu marki z najlepszymi jakościowo naturalnymi materiałami, jak chociażby jedwab, len i wełna. Więcej szczegółów na temat kolekcji i kampanii na wiosnę-lato 2016 podamy niebawem – zdradza Anna Betlej, wiceprezes zarządu marki Tatuum, która przez ostatnich 15 lat była związana z marką Zara, przy czym przez ostatnich 9 lat zarządzała operacyjnie marką na polskim rynku. Pewne jest, że w nowych kolekcjach marki coś dla siebie znajdą zarówno wierni klienci, jak i Ci, którzy dopiero swoją przygodę z TATUUM rozpoczną – dodaje.

 

Zobacz także: