Pięć porcji warzyw i owoców dziennie – to zasada powtarzana niczym mantra przez dietetyków. Powinniśmy je spożywać zarówno jako składnik posiłków, jak i jako przekąskę. W jakiej formie przysłużą się nam najlepiej? Spożywane na surowo lub jak najmniej przetworzone – wtedy zachowują najwięcej dobroczynnych składników.

Warto więc wypracować na przykład nawyk codziennej przekąski w postaci jabłka. Dostarczy nam ono błonnika, witaminy C i licznych minerałów**. A przy tym doskonale smakuje! Świetnym rozwiązaniem są też świeże soki – wyciskane z owoców i warzyw. Nie musisz tego robić samodzielnie – w sklepowych lodówkach znajdziesz świeże soki doskonałej jakości, bogate w witaminy i minerały. Spróbuj znakomitego świeżego soku marchwiowego Cymes z Pojezierza Wałeckiego, świeżego soku marchwiowo-selerowego Cymes z Pojezierza Wałeckiego lub świeżego soku jabłkowego Cymes z Pojezierza Wałeckiego. Są one wyciskane z owoców i warzyw pochodzących z tradycyjnych upraw. Mają znakomity, naturalny smak. Powstają w tradycyjny sposób, z zachowaniem wysokich standardów produkcyjnych – dzięki temu zostały wyróżnione prestiżowym znakiem „Jakość Tradycja”.

Świeże jabłka i soki idealnie wpiszą się w warzywno-owocową, zdrową dietę. To wyjątkowo prosty i smaczny sposób na codzienną dawkę witamin i minerałów.

*Źródło: www.5porcji.pl
**Źródło: Z. Zdrojewicz, Jedz jabłka będziesz zdrowszy, Media Rodzina 2015, 3(18).