Materiał promocyjny

Filozofia marki

Od początku swojej działalności firma Pablo Color pragnęła być blisko swoich klientów – stąd decyzja o konsekwentnej i stałej współpracy z influencerami oraz blogerami, która wychodzi firmie nad wyraz dobrze. Zadanie to ułatwia filozofia stojąca za jej produktami, które wpisują się w każdym sezonie w aktualne trendy. Pablo Color oferuje szerokie portfolio kosmetyków kolorowych w kategorii twarzy, ust, oczu i paznokci. Firma skutecznie czerpie pomysły ze swoich brytyjskich korzeni, u podstaw których leży inspiracja kosmetycznymi gigantami tego rynku. A jak doskonale wiemy Polki bardzo lubią marki znad Tamizy.

Rodzina to podstawa

Tym co najbardziej zaskakuje w historii firmy jest fakt…. że Pablo Color to niewielka firma rodzinna bazująca na rodzinnych wartościach, które nie przeszkadzają jej mieć szerokich ambicji na wyjątkowo wymagającym polskim rynku kosmetycznym, a także dystrybuować swoich produktów za granicę. W Polsce swoje produkty firma oferuje w przeszło 15 000 tyś sklepach convenience, tradycyjnych kupieckich sieciach handlowych oraz w internecie na www.pablocolor.pl, dzięki czemu każda z nas może kupić je bez problemu. I tak trzymać!

Tak się robi social media!

Kiedyś mówiło się, że jeśli nie ma cię w wyszukiwarce Google to oznacza, że nie istniejesz;) Teraz można sparafrazować to stwierdzenie odnieść je do Instagramu! Każdy kto kocha trendy i pragnie być na bieżąco wie, że obecność w instagramowym feedzie to absolutny must! Wiedzą o tym także świadome potrzeb swoich klientów marki. Jak się jednak okazuje czasami możecie być bardzo zaskoczone, jaka historia stoi za daną gwiazdą instagramowych zdjęć z logotypem w tle! Taką firmą dla wielu z Was będzie Pablo Color, która często pojawia się na zdjęciach influencerek oraz w recenzjach w blogosferze oraz może poszczycić się sporą rzeszą ambasadorek marki i influencerek, które cyklicznie walczą o to miano.