Wśród inspiracji, po które sięgają twórcy trudno wskazać wdzięczniejsze i chętniej eksploatowane motywy niż te zaczerpnięte z historii Disneya.

Echa historii Piękna i Bestia pobrzmiewały już w kolekcji Christophera Kane’a w formie dosłownych cytatów, a także jako wzory na butach, sukienkach i bluzach, Uniqlo wykorzystała je na t-shirtach, a projektantka Judith Leiber w formie akcesoriów. Marka Local Heroes poszła o krok dalej -  zgodnie z dewizą Doing real stuff sucks w tym roku, jeszcze w duecie  Karolina Słota + Areta Szpura, we współpracy z Disneyem stworzyła bajeczną kolekcje inspirowaną tym filmem.

Także twórcy biżuterii chętnie sięgają po disnejowskie inspiracje. Po realizacjach Swarovskiego, brytyjskiego luksusowego brandu Alex Monroe czy Heidi Daus przyszła kolej na Pandorę. Wielbiciele kultowej bajki o Myszce Miki i Minnie będą zachwyceni, bo to właśnie urokowi tych postaci marka uległa.

Charmsy z jesiennej kolekcji to cała galeria wariacji na temat wizerunku sławnych myszek: od tych dosłownych w postaci ich portretów, po wybiórcze cytaty biorące na warsztat elementy stroju czy kształt ich główek.

Możliwości ich zestawiania także jest wiele: można je zamknąć w otwieranym medalionie w klasycznej lub nowej, zdobionej ramką z cyrkonii wersji, albo też uzupełnić nimi swoją kolekcję na bransoletce. Całość będzie dostępna w sklepach marki od 5 października w cenach zaczynających się od 79 zł.

Macie już swoich faworytów?