W ostatnim czasie firmy spożywcze prześcigają się w pomysłach na najdziwniejsze połączenia smakowe. Po ostatniej aferze Pepsi z reklamą z Kendall Jenner w roli głównej, marka próbuje wzbudzić zainteresowanie w zupełnie inny sposób. 

REKLAMA PEPSI Z KENDALL JENNER ZOSTAŁA WYCOFANA >>>

Tym razem firma produkująca napoje gazowane zaprezentowała limitowaną edycję Pepsi Fire o smaku cynamonowym. Na pierwsze recenzję nie trzeba było długo czekać. Według YouTuberaOld Nerd Reviews smakuje ona jak cukier cynamonowy, a pikantny posmak wyczuwalny jest, gdy przełkniecie napój do gardła. Pikantny, słodki, orzeźwiający i miły - komentuje w swojej recenzji Old Nerd. Jednak nie wszystkim Pepsi o smaku cynamonowym przypadła do gustu. Pojawiają się pierwsze głosy, że Pepsi Fire jest obrzydliwa i niesmaczna.

Nowy produkt marki Pepsi trafił na rynek USA bez wcześniejszej informacji i nie jest promowany w żadnej kampanii reklamowej. Wszystko wskazuje na to, że firma chce zobaczyć, czy nowy smak napoju gazowanego zyska rzesze fanów na terenie Stanów Zjednoczonych. Wcześniej ten smak Pepsi dostępny był już w Tajlandii, Meksyku, Singapurze i Wietnamie. 

Według oficjalnego stanowiska korporacji PepsiCo limitowana edycja Pepsi Fire dostępna jest tylko i wyłącznie w formie z dystrybutorów, jednak w social media zaczęły już pojawiać się pierwsze zdjęcia puszek Pepsi o smaku cynamonowym.