- Zrobiliśmy sesję zdjęciową kolekcji w specjalnie skonstruowanej instalacji z ponad 80 aparatów, by w jednej sekundzie uwiecznić obraz, z którego stworzyliśmy sylwetki 3D - mówi Mateusz Kaczorowski, producent projektu. - Teraz każda kobieta oglądając klasyczny papierowe wydanie magazynu o modzie może „ożywić” klasyczną fotografię z gazety, modelkę ze zdjęcia za pomocą aplikacji w telefonie i zobaczyć sylwetkę z każdej strony - dodaje. 

- Przez nasz projekt RE_ALITY chcemy zaistnieć w wyobraźni wszystkich ludzi, którzy myślą o przyszłości nie tylko w modzie - tłumaczy Robert Karger, twórca marki. - RE_ALITY jest przykładem „klasycznego krawiectwa”; któremu jesteśmy ciągle wierni, pokazanego w bardzo innowatorski sposób umożliwiający użytkownikowi obejrzenie w detalach sylwetki, której nie ma w zasięgu ręki - wyjaśnia.

Hector&Karger RE_ALITY to projekt w pełni zrealizowany w rozszerzonej rzeczywistości. Od 12 do 24 października ten wyjątkowy lookbook w postaci Interaktywnej wystawy zobaczyć można podczas Art And Fashion Forum powered by Grażyna Kulczyk w poznańskim Starym Browarze.