Koncert jest kulminacyjnym punktem kampanii promującej produkty marki Playboy Fragrances King of The Game & Queen of The Game. To nagroda dla wszystkich uczestników aktywacji, którzy spełnią odpowiednie warunki.

Koncert zrealizowany w technologii VR pozwoli na oglądanie materiału nakręconego kamerą 360 stopni. Widz znajdzie się w centrum wydarzeń i będzie miał silne wrażenie, że wchodzi w bliską interakcję z członkami zespołu. Technologia doskonale nadaje się do stworzenia kameralnej atmosfery koncertowej, w której wykonawcy śpiewają twarzą w twarz z widzami. Buduje to wrażenie bliskości i ekskluzywności wydarzenia „najmniejszego koncertu”.

Koncerty będą częścią imprez w popularnych studenckich klubach. Powstanie wydzielona strefa Playboy Fragrances, w której wybrani uczestnicy będą mogli obejrzeć ekskluzywny content.

Daty i miejsca:

10.02     Łódź „Czekolada”

11.02     Wrocław „Domówka”

17.02     Lublin „Czekolada”

18.02     Kraków „Pod Jaszczurami”

24.02     Sopot „TAN”

25.02     Poznań „Czekolada”