Po co ci te ciuchy? To pytanie wydaje się być całkowicie oczywiste, ale nowa kampania House’a pokazuje, że odpowiedzi jest wiele. W tym sezonie polska sieciówka postanowiła przywitać swoich klientów z humorem i dystansem, co możemy zobaczyć na spocie reklamowym przygotowanym przez markę. Musimy też od razu dodać, że wykonano go na naprawdę wysokim poziomie i bardzo się cieszymy, że nasze rodzime marki tak się rozwijają.

Kampania oraz kolekcja są skierowane do osób młodych, które lubią bawić się modą i starannie dobierają swoje outfity według własnych potrzeb – czasem po to, żeby czuć się wygodnie, innym razem, żeby błyszczeć czy po to, żeby się wyróżnić. #Pocociteciuchy to kampania, która ubrania stawia na pierwszym miejscu – w końcu, nie oszukujmy się, nie jesteśmy w stanie żyć bez ciuchów, utożsamiamy się z nimi i bardzo często wyrażamy siebie za ich pomocą.

ZOBACZ TAKŻE: Khloé Kardashian pokazała zdjęcia z baby shower! Wyglądała obłędnie! >>>

Wiosna okiem House’a jest pełna słońca i kolorów, które dodają energii i powera do działania. Marka postawiła przede wszystkim na wygodne kroje, ale ozdobiła je modnymi w tym sezonie printami – na ubraniach i dodatkach znajdziemy m.in. kwiaty, czy królujące od kilku lat paski. Do tego kolorowe, wygodne t-shirty, sukienki i bermudy – idealne na lato, zarówno dla dziewczyn, jak i chłopaków.

W naszej galerii znajdziecie wideo oraz zdjęcia z kampanii, a tym samym odpowiedź na pytanie: po co ci te ciuchy?