Czy bielizna, zwłaszcza erotyczna, to fanaberia? Czy może ona mieć faktycznie wpływ na nasze zachowanie, w tym na nasze podejście do seksu? Pobudzać naszą fantazję? Czy Polki chętnie wydają pieniądze na bieliznę i akcesoria, które można wykorzystać w sypialni? 

Posłuchaj podcastu Sekspertki z Joanną Kuzdak!

Na wszystkie moje pytania odpowiedziała Joanna Kuzdak, prezes polskiej marki Obsessive ze zmysłową bielizną. Ba, Joanna opowiedziała mi o wiele więcej, podzieliła się osobistymi doświadczeniami, powiedziała o romantycznej historii powstania Obsessive 15 lat temu w niewielkim Czańcu, jak i o pewnej akcji, która zdziałała niemal cuda, jeśli chodzi o jej uczestniczki i ich pewność siebie. A za tym wszystkim kryje się właśnie bielizna! I choć wydawać by się mogło, że to nie jest szczególnie istotny element, że przecież mamy go na sobie tylko przez chwilę, a następnie się go pozbywamy, to w rzeczywistości wygląda to nieco inaczej. Co jest zatem niezbędne, by bielizna zdziałała cuda? Jaką i jak wybierać? W czym może ona nam pomóc? Posłuchajcie!

 

 

Podcastu Sekspertki, w tym najnowszego odcinka (s01e06) możecie posłuchać także na Spotify

Joanna Kuzdak

Joanna Kuzdak, CEO Amocarat (Obsessive), to prawdziwa „wonder woman” z ogromnym doświadczeniem zawodowym i wiarą w ludzi. Łączy w sobie kompetencje managera, coach’a oraz doradcy biznesowego, co przełożyło się na liczne sukcesy zawodowe w firmach zarówno prywatnych, jak i publicznych, w różnych branżach na terenie Polski i w sektorze międzynarodowym (media, finanse, ubezpieczenia, bankowość, start-upy, e-commerce).

fot. materiały prasowe

Joanna posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami liczącymi 50-5000 osób i w zarządzaniu wysokobudżetowymi firmami. Determinacja, dynamiczność w działaniu, zaangażowanie, pasja i motywujący styl zarządzania – takie połączenie cech sprawia, że zespoły prowadzone przez Joannę osiągają wyznaczone cele w przyjaznym środowisku, które sprzyja stałemu rozwojowi.

Zobacz także: