Kampania marki Samanta na jesień 2020 to pochwała kobiecej sylwetki – w każdym rozmiarze! 

„Kobiece piękno nie potrzebuje poprawek” – to hasło przyświecające marce bieliźniarskiej Samanta (na polskim rynku od ponad 25 lat!) przy realizacji kampanii reklamowej na jesień-zimę 2020/21. I słusznie! W końcu jesteśmy piękne niezależnie od tego, jaki nosimy rozmiar. To właśnie dlatego marka Samanta do współpracy zaprosiła dwie dziewczyny różnych kolorach włosów i odmiennych sylwetkach – blondynkę Patrycję Biedrzycką oraz brunetkę Joannę Manikowską (dla której był to debiut w roli modelki). Które przed obiektywem fotografi Hani Kantor zapozowały... bez makijażu! To świadoma decyzja marki, która w ten sposób pragnie zachęcić wszystkie kobiety, by pokochały siebie, takie jakie są. Naturalnie!

Właśnie powstała bielizna... one size! Pasuje na każdą sylwetkę, niezależnie od tego czy nosisz S czy L >>>

Na naturę marka postawiła także, na miejsce sesji wybierając Tatry – tamtejsze lasy, łąki i stawy. Nic dziwnego, kolekcja bielizny Samanta na jesień-zimę 2020 inspirowana jest tatrzańską roślinnością. Między innymi dlatego, że większość pracowników tej rodzinnej firmy o bogatej tradycji wychowała się w górach – Tatrach i Beskidach. I roślinami, takimi jak: kozłek bzowy, ciemiężyca zielona, rojnik górski zachwycali się już w dziecinstwie. 

Teraz, pod postacią szwajcarskich haftów, wykonanych w małych manufakturach, pojawiły się one na figach i biustonoszach – o modnych w tym sezonie zmysłowych wycięciach, transparentnych wstawkach i – przede wszystkim – wygodnych krojach. W kolekcji marki na jesień-zimę 2020/21 coś dla siebie znajdziecie, niezależnie od tego, jaką nosicie miseczkę – marka specjalizuje się w biustonoszach także na duży biust! Do wyboru między innymi klasyk marki – fason A922, czyli soft full cup, ale i sporo nowości, jak choćby braletki z fiszbinami na średni i duży biust.

Bielizna utrzymana jest w najmodniejszych kolorach na jesień 2020 – szmaragdowym i rubinowym, oczywiście obok ponadczasowej czerni. Hitem jest linia Molly – soczyście bordowy aksamit w zestawieniu z szafirowym tiulem, który już został bardzo ciepło przyjęty przez branżę braffiterską. W kolekcji znajdziecie też modele, które tworzą na skórze modny od kilku sezońow efekt tatuażu. 

Trendy 2020: Bielizna z tatuażami to nowy trend na Instagramie >>>

Co ważne, Samanta wspiera nie tylko ruch body positive, ale i dba o środowisko. Dowód? Wolne od plastiku opakowania, wieszaki wielokrotnego użytku czy zastąpienie plastikowych toreb papierowymi. Trudno jej więc nie lubić. Przekonajcie się, zaglądając do naszej galerii, gdzie czekają zdjęcia z kampanii marki na jesień 2020, które mamy przyjemność zaprezentować wam jako pierwsi. Enjoy!