Rihanna to niekwestionowana królowa. Na początku czerwca Forbes opublikował ranking, z którego wynika, że autorka takich hitów, jak Diamonds, We Found Love, czy Love on the Brain jest najbogatszą kobietą w branży muzycznej. Wcale nas to nie dziwi! Jednak fani gwiazdy pochodzącej z Barbadosu doskonale wiedzą, że Rihanna spełnia się nie tylko wokalnie. W 2017 roku wystartowała bowiem z własną marką urodową – Fenty Beauty. Ilość odcieni podkładów i korektorów, które przygotowała dla swoich klientek wokalistka naprawdę zachwyca. Inne marki beauty postanowiły pójść w ślady Rihanny i również rozszerzyły swoją ofertę. Natomiast gwiazda nie miała zamiaru spoczywać na laurach. Pokaz jej kolekcji bielizny Savage x Fenty okazał się kolejnym sukcesem, a to ze względu na piękne – bardzo kobiece projekty, ale także (a może nawet: przede wszystkim) na modelki o różnych kształtach, które mogliśmy podziwiać na wybiegu. Rihanna pokazała wtedy, że całkowicie wspiera ideę body positive. Teraz udowodniła to po raz kolejny!

Rihanna postawiła na naturalność! W kampanii Fenty wystąpiła modelka z bliznami na twarzy

W najnowszej kampanii Fenty wystąpiła między innymi Aweng Mayen Chuol – modelka pochodząca z Sudanu Południowego, której policzek ozdabiają charakterystyczne blizny. Internauci szybko zauważyli, że pozorne niedoskonałości widać również na zdjęciach promujących najnowszą kolekcję ubrań i dodatków stworzonych przez wokalistkę. Rihanna zrezygnowała z retuszu, co bardzo spodobało się internautom. Szczególnie doceniły ten fakt młode dziewczyny, których blizny wiążą się z kompleksami i brakiem akceptacji własnego ciała. Brawo, RiRi!

Rihanna zdradziła, kiedy ukaże się jej nowa płyta! >>>