W maju ubiegłego roku Rihanna została mamą po raz pierwszy i wszystko wskazuje na to, że zmieniło to jej podejście do biznesu. Media zza oceanu podały, że topowa gwiazda, a prywatnie partnerka A$AP Rocky’ego pracuje nad nową linią Fenty, czyli marki, którą założyła kilka lat temu. Będzie ona dedykowana dzieciom. Wiemy, co znajdziemy w ofercie. 

Rihanna stworzy produkty dla dzieci

Mamy dobrą wiadomość dla osób, które mają dzieci, a jednocześnie są fankami oraz fanami Fenty. Rihanna zastrzegła znak towarowy Fenty Kids i pracuje nad nową linią. Jak poinformowały popularne serwisy, na czele z „Pop Crave” czy „Hypebae”, znajdą się w niej ubrania dla najmłodszych klientek i klientów. Wśród nich m.in. rzeczy dla niemowląt, śpioszki, piżamy, body, legginsy, odzież sportowa (w tym odzież narciarska, do tenisa oraz surfingu), stroje kąpielowe, buty, jak również akcesoria takie jak skarpetki, rękawiczki czy szelki). Niestety szczegóły nie są znane. Nie wiadomo, na jakim etapie są prace, a co za tym idzie: kiedy linia Fenty Kids ujrzy światło dzienne. 

Przed Rihanną intensywny czas. Przypomnijmy, że gwiazda już niebawem podzieli się nowym materiałem muzycznym. Co więcej, wystąpi podczas Super Bowl 2023. Nie przesadzimy, jeśli napiszemy, że jest to jedno z najbardziej wyczekiwanych show nie tylko tego roku, ale i całej dekady. 

Rihanna jako mama 

Rihanna bardzo dba o prywatność swoich bliskich, w tym dziecka, które ma już siedem miesięcy. Nie mówi o nim publicznie, poza tym raczej nie pokazuje go w mediach. Pod koniec ubiegłego roku zrobiła wyjątek i opublikowała uroczy filmik z synkiem. Jak się okazało, miała ku temu ważny powód. Wokalistka i twórczyni Fenty sprzeciwiła się w ten sposób paparazzi, którzy chcą zrobić jej zdjęcia z dzieckiem, a następnie opublikować bez autoryzacji. Więcej na ten temat pisałyśmy tutaj: