Pod koniec lutego wystartowała najnowsza kampania Vistuli – polskiej firmy, która w naszym kraju należy do grona czołowych projektantów mody męskiej. Marka znana jest z jakości nie tylko swoich produktów, ale i kampanii promujących kolejne sezony swojej działalności.

W sezonie wiosna-lato 2018 twarzą kolekcji został Robert Lewandowski. Zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz, a ekipa działała w studiu fotograficznym w Monachium, gdzie na co dzień mieszka piłkarz. Lewandowski ewidentnie dobrze czuje się przed obiektywem. Nie powinno nas to dziwić, w końcu ma doświadczenie – gwiazda piłki nożnej współpracowała już wcześniej z Vistulą.

Vistula oraz produkty tej marki kojarzą się przede wszystkim z garniturami oraz koszulami, które panowie chętnie wybierają na specjalne okazje. Jednak teraz w ofercie firmy znajdziemy również bardziej casualowe propozycje, a konkretniej kurtki jeansowe, ramoneski, a nawet t-shirty w odcieniach szarego, niebieskiego i bieli. Miłośnicy swetrów i bluz także znajdą coś dla siebie, a fani Lewandowskiego na pewno zainteresują się printem związanym z numerem 9, czyli tym utożsamianym z piłkarzem. 

ZOBACZ TAKŻE: Oscary 2018: Sukienka założona przez Allison Janney jest plagiatem? >>>

Jesteście ciekawi efektów tej kampanii? Zdjęcia znajdziecie poniżej w naszej galerii. Oprócz tego, materiały z Robertem Lewandowskim będziecie mogli oglądać na banerach, w internecie, a nawet w kinach. Natomiast wszystkie produkty z kolekcji piłkarza będą dostępne w sklepach w całej Polsce oraz online.