Selena Gomezma za sobą ciężki czas. Okazało się, że wokalistka nie była w stanie promować swojego nowego materiału, gdyż przeszła niedawno bardzo poważną operację - przeszczep nerki. Na szczęście zabieg powiódł się, a wokalistka czuje się dobrze. Dzięki temu może już wrócić do działania, a jednym z najnowszych projektów z jej udziałem jest kolejna kampania. Tym razem Selena, ambasadorka takich marek, jak Coach czy Louis Vuitton, nawiązała współpracę z jednym ze sportowym gigantów - brandem Puma. Na Instagramie artystki pojawiły się pierwsze efekty kampanii Phenom, czyli nadchodzącym dropie butów dla kobiet. Całość ujrzy światło dzienne już niebawem. 

SELENA GOMEZ PRZESZŁA POWAŻNĄ OPERACJĘ >>>

Bycie częścią PUMA jest dla mnie bardzo ekscytującym przeżyciem,” mówi Selena Gomez. „PUMA zmieniła zasady gry, zwłaszcza jeśli chodzi o łączenie ubrań sportowych z modą. Obserwowanie tych wpływów na styl i kulturę jest wspaniałe i nie mogę się doczekać naszej współpracy. Mam nadzieję, że razem stworzymy coś wyjątkowego. Zaczęliśmy już realizację kilku świetnych projektów.

Dlaczego Puma zdecydowała się zaprosić Selenę do współpracy? Jak mówi Adam Petrick, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego Puma:

Selena jest idealnym partnerem dla marki PUMA, ponieważ nie boi się wyzwań przed którymi stawia nas życie; walczy i nie daje za wygraną co dokładnie opisuje wszystko czemu wierna jest Puma. Nie tylko reprezentuje naszą firmę, ale także pomaga definiować i ulepszać nasze linie produktów dedykowanych kobietom.

Kto wie, może "ojcem chrzestnym" nowego projektu był chłopak Seleny The Weeknd, który przecież współpracuje z Pumą już od jakiegoś czasu oraz ma na koncie autorską kolekcję dla brandu? Jak myślicie? 

JUŻ JEST! KOLEKCJA THE WEEKND X PUMA >>>