Od dziś, 5 października, w niemieckiej telewizji rusza kampania wspierająca nową platformę SHWRM.DE. Kampania jest rezultatem zeszłorocznego konkursu dla startupów, 7 Ventures Pitch Day, na którym twórcy SHOWROOM.PL wygrali 1 milion euro do wydania na reklamę w niemieckiej telewizji ProSieben. 

Piętnastosekundowy spot pokazuje modelkę, która wychodzi z pudełka na przesyłki w różnych stylizacjach - to nawiązanie do formy dostawy ubrań z SHWRM.DE, które dostępne są wyłącznie online. 

Koncepcję kreatywną spotu stworzyła warszawska agencja 180 HEARTBEATS + JUNG v. MATT, produkcją zajęło się 76 Management, a za kamerą stanął Kuba Kossak, autor filmów reklamowych dla takich marek jak Vistula, SIMPLE CP,Solar czy Mohito.

- Mamy nadzieję, że emisja spotu reklamującego SHWRM.DE będzie idealnym dopełnieniem działań reklamowych w internecie, jak i ogromnego wsparcia Wydawnictwa Burda, jakie otrzymujemy na rynku niemieckim - dodaje Michał Juda, współzałożyciel SHOWROOM.PL.

Spot będzie emitowany przez najbliższe 3 tygodnie na 4 kanałach telewizyjnych: ProSieben, SAT 1, KABEL EINS i SIXX. Będzie też można go zobaczyć w Internecie.