Pierwsza kampania zrealizowana w warunkach domowych – „Jacquemus w domu” z Bellą Hadid w roli głównej

Pandemia koronawirusa wywróciła świat mody do góry nogami – zamknięto większość sklepów odzieżowych (przynajmniej te w galeriach handlowych), odwołano tygodnie mody, pokazy i inne eventy branżowe. A ponieważ nie można spotykać się z ludźmi, nie odbywają się także sesje zdjęciowe – trudno więc o tradycyjne kampanie. Projektanci nie byliby jednak sobą, gdyby nie wykazali się kreatywnością. Najlepszy przykład? Simon Porte Jacquemus – najsłynniejszy ostatnio francuski projektant, stojący za autorską marką Jacquemus (to właśnie on swój pokaz na wiosnę-lato 2020 zorganizował w rodzinnej Prowansji na... polu lawendy!!!), który do stworzenia najnowszej kampanii postanowił wykorzystać FaceTime! Tak powstała pierwsza na świecie kampania w pełni zrealizowana w warunkach domowych! W kampanii „Jacquemus At Home” (czyli „Jacquemus w domu”) wystąpiły top modelka Bella Hadid oraz aktorka Barbie Fereira.

Bella Hadid w kampanii Jacquemus zrealizowanej na FaceTime

Najpierw ukazały się zdjęcia Belli. Marka Jacquemus opublikowała je na swoim instagramowym profilu. Modelka pozowała u siebie w domu, podczas gdy fotograf Pierre-Ange Carlotti robił zdjęcia, używając do tego FaceTime'a! Efekty? Zobaczcie sami. Dodamy tylko, że zarówno makijaż, jak i fryzurę modelka musiała zrobić sobie sama – sesja obyła się przecież bez profesjonalistów.

Dzień później na Instagramie Jacquemus pojawiły się kolejne zdjęcia, zrealizowane na potrzeby kampanii dokładnie w ten sam sposób. Tym razem przed kamerką internetową stanęła znana z serialu „Euforia”  Barbie Ferreira, udowadniając, że w ubraniach francuskiej marki równie dobrze wyglądają dziewczyny, które noszą rozmiar większy niż 38. Niezależnie od tego, czy wybiorą klasyczne białe koszule oversize czy dopasowane dzianinowe sukienki. 

Bo gwiazdami kampanii „Jacquemus w domu” były nie tylko Bella i Barbie, ale i ubrania i dodatki z jubileuszowej kolekcji Jacquemus (kolekcja na wiosnę-lato 2020 zaprojektowana została z okazji 10. urodzin marki, i to właśnie ją zaprezentowano na polu lawendy). Ważną rolę odegrały więc kultowe już akcesoria – słomkowe kapelusze z ultraszerokim rondem oraz torebki-koszyczki. Po prostu wow!

Czy świat mody zmieni się po koronawirusie? Czy moda stanie się bardziej przyjazna środowisku i... ludziom? >>>