Kylie Jenner nie zwalnia tempa. Latem tego roku poinformowała swoich fanów i fanki, że startuje z kolejnym biznesem. Po międzynarodowym sukcesie, który osiągnęła w branży beauty, postanowiła zająć się modą. A konkretnie strojami kąpielowymi. Wyrazistymi, do tego z odważnymi wycięciami. Kostiumy od Kylie Swim, bo właśnie tak nazywa się nowy brand stworzony przez Kylie Jenner, trafiły do sprzedaży około miesiąc później, czyli w drugiej połowie września. Niestety nie spełniły oczekiwań klientek. O co chodzi? Co zarzucają najmłodszej z sióstr Kardashian-Jenner?

Kylie Jenner po raz kolejny w ogniu krytyki. O co chodzi?

Pierwsze zamówienia złożone w oficjalnym sklepie internetowym Kylie Swim trafiły już do klientek marki. Niestety dziewczyny nie są zadowolone z zakupów i zarzucają Kylie Jenner (a także jej teamowi) poważne niedopatrzenie. Od kilku dni na TikToku pojawia się coraz więcej filmów z (szczerymi) opiniami na temat strojów kąpielowych stworzonych przez członkinię klanu Kardashian-Jenner. Jak się okazuje, ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Zostały wykonane z bardzo cienkich – wręcz prześwitujących materiałów, co w przypadku kostiumów kąpielowych może się okazać dość problematyczne. Co więcej, z poszczególnych modeli często wystają nitki albo tworzą się dziurki. Wideo z refleksjami klientek Kylie Swim oraz ich opiniami (wśród których zdecydowanie przeważają te negatywne) możecie znaleźć pod hashtagiem #KylieSwim w popularnej aplikacji, jak również poniżej. 

Głos w sprawie zabrała m.in. Jessica Anderson, czyli tiktokerka oraz twórczyni 93 Play Street – zdobywającej coraz większą popularność marki, która (podobnie jak Kylie Swim) oferuje stroje kąpielowe. Amerykanka należy do grona totalnie rozczarowanych klientek. W serii wideo, którą nagrała na TikToku, przyznała, że jakość produktów od Kylie Jenner nie jest najlepsza (chodzi zarówno o materiał, jak i fason). Doskonale wie, jak wygląda proces produkcji strojów kąpielowych i nie rozumie, dlaczego nikt nie zauważył tego rodzaju niedociągnięć. Według niej, to nieuczciwe ze strony właścicielki marki, czyli w tym wypadku Kylie Jenner. Jednocześnie zaznaczyła, że jest to jej osobista opinia. 

Kylie Jenner nie odpowiedziała na razie na krytyczne opinie i komentarze. Nadal promuje produkty swoich marek w mediach społecznościowych, na czele z Instagramem. Aktualnie skupia się na halloweenowej kolekcji kosmetyków do makijażu od Kylie Cosmetics.