Już za kilka dni, dokładnie 5 lutego odbędzie się 51. finał zawodów Super Bowl. Mistrzostwa futbolu są najchętniej oglądaną transmisją w amerykańskiej telewizji, dlatego wiele marek z tej okazji tworzy wyjątkowe spoty reklamowe. Kilka dni temu w sieci ukazała się pierwsza od 20 lat reklama telewizyjna Tiffany&Co., której twarzą została Lady Gaga. Do licznego grona gwiazd, występujących w spotach reklamowych wartych fortunę dołączył właśnie Justin Bieber.

Młody piosenkarz pojawił się w najnowszej reklamie T-Mobile. Wciela się w niej w rolę eksperta ruchów tanecznych, wykonywanych przez graczy futbolu po zdobyciu punktu dla swojej drużyny, które są znakiem rozpoznawczym futbolu amerykańskiego.

W krótkim klipie gwiazda opowiada historię powstania tych ruchów. Według niego wszystko zaczęło się od zwykłej "piątki", która odkryta została już w czasach prehistorycznych. Z biegiem czasu sposoby świętowania zdobytego punktu ewoluowały i tak właśnie powstały kultowe już "touchdown celebration".

Sieć T-Mobile zachęca swoich klientów do tworzenia własnych ruchów tanecznych, oraz udostępnianie ich w mediach społecznościowych z hasztagiem #UnlimitedMoves. Najlepsze z nich zostaną wybrane przez samego Justina Biebera i udostępnione na jego oficjalnym profilu. Zobaczcie klip z udziałem piosenkarza.