5 lutego odbył się 51. finał zawodów Super Bowl. To wielkie święto fanów futbolu amerykańskiego, a także dla reklamodawców z całego świata. Specjalnie na tę okazję powstają wyjątkowe spoty reklamowe, za które marki są w stanie zapłacić fortunę. Dlaczego?

Finał Super Bowl jest najchętniej oglądaną transmisją w amerykańskiej telewizji. Co roku przed telewizorami miliony widzów ogląda to wydarzenie - rok temu finał amerykańskiego futbolu oglądało prawie 112 milionów Amerykanów. Nic więc dziwnego, że wielkie koncerny są w stanie wydać fortunę na reklamy, które zazwyczaj trwają kilkadziesiąt sekund.

W tym roku swoją obecność w pasmie reklamowym potwierdziła biżuteryjna marka Tiffany & Co., która od 20 lat nie stworzyła żadnego spotu reklamowego i postanowiła to w końcu zmienić. Postanowiła zrobić to z bardzo mocnym akcentem - nie dość, że powraca w trakcie finału Super Bowl, to do kampanii zatrudniła Lady Gagę - budżet na tę kampanię zdecydowanie liczony jest w dziesiątkach milionach. 

Reklama z udziałem Lady Gagi promuje kampanię “Legendary Style" i skierowana jest do pewnych siebie, inteligentnych i autentycznych kobiet . Wybór Gagi nie był przypadkowy. Artystka ma zakontraktowany występ podczas przerwy meczu Super Bowl, więc wizerunkowo Tiffany & Co. z pewnością na tym bardzo zyska. 

Kampania powstała pod czujnym okiemGrace Coddington, a autorem zdjęć jest fotograf David Sims. Zobaczcie zapowiedź reklamy Tiffany & Co. z udziałem Lady Gagi, która oficjalnie zostanie zaprezentowana podczas Super Bowl 2017.