W dniach 8-9 marca w centrum handlowym Arkadia powstanie specjalna strefa marki Converse. Będzie można w niej dołączyć do globalnej akcji, w której Converse zachęca kobiety z całego świata do stworzenia nowej definicji słowa „dziewczyna”, aktualnej w 2019 roku. W strefie Converse, zlokalizowanej w hallu przy wejściu głównym, każdy może dołączyć do akcji i zostać częścią zmiany. Na wszystkich odwiedzających czekać będą specjalnie przygotowane pocztówki, gdzie będzie można wpisać swoją definicję słowa dziewczyna. Każdy, kto wypełni pocztówkę i pokaże ją na swoim Instagramie z hasztagiem #InMyConverse i oznaczeniem @Converse.Polska otrzyma wyjątkową torbę, którą będzie można dowolnie spersonalizować w punkcie customizacji w strefie Converse.  Najciekawsze redefinicje zostaną nagrodzone nową parą butów!

Dzięki współpracy z kreatywnym kolektywem, w punkcie customizacji możliwe będzie również nadanie unikalnego charakteru twoim Chuckom ! Na odwiedzających czekają m.in. hafty czy wyszywanki.

To nie koniec atrakcji. Z okazji Dnia Kobiet, dla wszystkich dziewczyn przygotowany został także Beauty Bar, w którym będzie można zrobić sobie makijaż albo zmywalny tatuaż.

Aktywacja związana jest z najnowszą kampanią i kolekcją "Love the Progress", stworzoną przez projektantów Converse, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty. Marka chce zwrócić uwagę na to, jak w obecnie definiowane są dziewczyny na całym świecie. Słownikowa definicja słowa “dziewczyna” niejednokrotnie ma pejoratywny wydźwięk i określa kobiety jako słabszą płeć. Converse chce zmienić tę narrację i pokazać, że dziewczyny mają w sobie moc i zdolności, by robić to co chcą, czują i co jest dla nich ważne.