Hasło kolekcji brzmiało: cukier, słodkości i i różne śliczności + związek X. Jest to zawołanie trzech superbohaterek z popularnej kreskówki "Atomówki". Bizuu wykorzystało wizerunek uroczych, wojowniczych dziewczynek. Na podstawie cukierkowych kolorów, dużych falban i mocnych, kreskówkowych printów projektantki stworzyły "PowerPuff Girls" - czyli osiem młodzieżowych look'ów.

Na wybiegu poza inspiracjami z kreskówki, nie zabrakło żywych kolorów, etnicznych akcentów, frędzli, pasków, florystycznych wzorów, a nawet krat! Panował eklektyzm, który jednak tworzył spójną całość. Dla marki BIZUU to z pewnością nowość, bo wcześniejsze kolekcje były dużo spokojniejsze. Nawet słynny róż, charakterystyczny dla projektantek Zuzanny Jordan i Blanki Wachowiak zmienił oblicze. Jako znak rozpoznawczy marki, właśnie ten kolor królował na wybiegu - w połączeniu z pomarańczem, granatem i oberżyną.

Kroje z tej kolekcji to głównie spodnie i spódnice z wysokim stanem w długościach midi oraz maxi, luźne koszule, suknie z szerokimi rękawami, falbaniaste bluzki, czy grube swetry z frędzlami. Wszystkie te elementy nawiązują do lat 70., lecz projektantki nie zapomniały o tym, że tworzą ubrania dla nowoczesnej kobiety Bizuu. Dlatego wykorzystały niezwykle wygodne i wysokiej jakości materiały - jedwab, zamsz, szlachetne wełny. Modelki wystąpiły na wybiegu w butach marki Badura, a o ich manicure zadbała marka Sally Hansen. Makijażem modelek zajęli się eksperci marki Oriflame, natomiast ich fryzury wykonali styliści Sebastian Professional. Uzupełnieniem stylizacji modelek była natomiast biżuteria marki Pandora oraz skarpetki i rajstopy Gatta

Partnerami pokazu były także marki Renault, Wedel, Whirlpool, Perlage, rClinic, Martini, a współproducentem pokazu była agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.