Piosenkarka dołączyła do zespołu JD.com - drugiego pod względem wielkości sklepu internetowego w Chinach, aby zaprojektować swoją pierwszą autorską linię ubrań. Gigant sprzedaży e-commerce będzie także pierwszym w Chinach autoryzowanym źródłem produktów sygnowanych przez artystkę.

"Taylor Swift jest niezwykle popularną artystką i globalną ikoną kultury, która każdego dnia w Chinach zyskuje tysiące nowych fanów." - Richard Liu, założyciel i szef JD.com.

Linia ubrań sygnowana nazwiskiem gwiazdy pop zawierać będzie wysokiej jakości sukienki, bluzy i topy i dostępna będzie już w przyszłym miesiącu. Kolekcja powstała we współpracy z firmą Heritage66, która reprezentuje amerykańskich artystów chcących poszerzyć swoją popularność na chińskim rynku.

Taylor Swift to jedna z najbardziej popularnych amerykańskich gwiazd młodego pokolenia. W muzycznym dorobku posiada już 7 nagród Grammy, 40 milionów sprzedanych płyt na całym świecie i 130 milionów ściągnięć online jej piosenek. Jeżeli dodamy do tego 1 mln 300 tysięcy sprzedanych kopii płyty "1989" w pierwszym tygodniu w Stanach Zjednoczonych, co stawia go na pozycji najlepiej sprzedającego się krążka od 2002 roku, nie macie chyba wątpliwości, że ta współpraca obu stronom wyjdzie na dobre.

Już nie możemy doczekać się pierwszych zdjęć kolekcji i wiadomości o jej ewentualnej dostępności na rynku europejskim.