O takie wyniki w rankingach sprzedaży biją się chyba wszystkie kosmetyki. Jeśli chodzi o zapach, Chanel N°5 rozkłada konkurencję na łopatki – flakon tych kultowych perfum trafia w ręce szczęśliwego nabywcy co 55 sekund. Osławiony korektor od YSL czyli Touche Eclat jest jeszcze szybszy – ląduje w kosmetyczkach pasjonatek makijażu co 20 sekund. A szminki? Być może jedną z najpopularniejszych macie w swojej torebce– osławiona czerwień Color  Riche L’Oreala była dotychczasową rekordzistką, bo  sprzedawała się co 3 sekundy. Teraz jednak na podium wspiął się kosmetyk z całkiem innej bajki – okazało się, że suchy szampon od marki Husk sprzedaje się co 1,5 sekundy, czyli 2 razy szybciej!

ZOBACZ TAKŻE: Dior stworzył tańszą linię kosmetyków ze specjalną dedykacją dla millenialsów! >>>

Jeśli dobrze się zastanowić, faktycznie to właśnie temu specyfikowi trzeba dać palmę pierwszeństwa w kategorii kosmetyków pierwszej potrzeby. Co jest w nim specjalnego? Hask proponuje ten specyfik w trzech odsłonach: Argan Dry Shampoo z olejem arganowym z Maroka pachnie pomarańczą i daje natychmiastowe odświeżenie, Charcoal Dry Shampoo z dodatkiem oczyszczającego węgla drzewnego, dzięki zawartości olejku cytrusowego i drobnoziarnistej skrobi odciąża włosy i przywraca im piękny zapach, a kokosowy Coconut Dry Shampoo dodatkowo przywraca włosom sprężystość. Miłą niespodzianką dla wielbicielek naturalnych kosmetyków będzie wiadomość, że preparaty od Haska nie zawierają sztucznych barwników, siarczanów, parabenów i ftalanów i nie są testowane na zwierzętach. Macie swoich ulubieńców w tej kategorii? Jakie marki polecacie?

ZOBACZ TAKŻE: Zapomnijcie o koreańskich kosmetykach! Te australijskie marki podbijają świat i są dostępne w Polsce >>>