Chyba nikt nie ma wątpliwości, że dziś Ariana Grande jest jedną z najpopularniejszych zagranicznych gwiazd. Niedawno zagościła na okładce sierpniowego wydania amerykańskiej edycji Vogue i mimo iż zdjęcie nie przypadło do gustu niektórym fanom i internautom (czytaj: To najgorsze zdjęcie w karierze Ariany Grande? Piosenkarka na tej okładce nie przypomina siebie...), to pojawienie się wokalistki na łamach czasopisma, niewątpliwie podniosło ilość sprzedanych egzemplarzy. Do listy jej poza muzycznych sukcesów należy zaliczyć też współpracę z domem mody Givenchy oraz marką H&M. Na instagramie Arianę śledzi 161 milionów fanów i to właśnie do nich kierowana jest najnowsza kolekcja stworzona z popularną szwedzką sieciówką. Co w niej znajdziemy?

W H&M zrobimy zakupy... „na kreskę”! Na czym polega nowa usługa marki? >>>
 

Ariana Grande stworzyła kolekcję dla H&M!

Pojawienie się tej mini linii w sklepach zbiega się z trasą Ariany Sweetener World Tour (ta zakończy się w grudniu na koncercie w Kalifornii), a także z premierą nowego utworu Boyfriend, który dziś ujrzał światło dzienne. W mini kolekcji stworzonej we współpracy z marką H&M znajdziemy ubrania i akcesoria z nadrukami nawiązującymi do piosenek 7 Rings i Thank u, next, a także z wizerunkiem gwiazdy. Są w niej t-shirty (w tym te z modnym motywem tie-dye), oversize’owe bluzy z kapturem, czapki z daszkiem i beanie, a nawet skarpetki i bomber jacket. Ceny zaczynają się od 19,99 zł, a kończą na 199,99 zł za kurtkę. Jak mówi Emily Björkeheim, projektantka H&M Divided, w kolekcji znajduje się wszystko, czego fani mogliby potrzebować. Wskazuje też, że sam proces tworzenia był dla wokalistki i zespołu sieciówki świetną zabawą. Poniżej znajdziecie też spot promujący linię Thank u, next x H&M.

Ariana Grande, Nicole Kidman iMeryl Streep w nowymmusicaluNetflixa!