Amerykańska marka znana jest z innowacyjnego podejścia do organizowania swoich pokazów. Standardem jest już live streaming z wybiegu, ale tym razem projektant Tommy Hilfiger poszedł o krok dalej. Ubrania i akcesoria będzie można kupić od razu po zakończonym pokazie. 

9 września w historycznej przestrzeni Nowego Jorku, zwanej South Street Seaport, na molo numer 16 odbędzie się prezentacja najnowszej kolekcji na sezon jesień 2016 stworzonej z supermodelką Gigi Hadid. Wydarzenie to będzie niezwykłe pod wieloma względami.

Po pierwsze, przestrzeń, w której znajdzie się wybieg przemieniona zostanie w festyn z prawdziwego zdarzenia. Goście będą mieli okazję przejechać się 40-metrowym diabelskim młynem, skorzystać z pobliskich straganów z preclami, hot-dogami, hamburgerami, kanapkami, lodami, cukrową watą, homarami, frytkami czy donatami, ale przede wszystkim tuż po pokazie kupić najnowszą kolekcję TH - zapowiada się prawdziwa uczta.

Po drugie, podczas pokazu na widowni obecni będą nie tylko ludzie związani z branżą modową, ale także klienci marki Tommy Hilfiger. Organizatorzy pokazu zdecydowali się podzielić miejsca po połowie - 2000 gości zostanie wybrana ze specjalnego programu lojalnościowego "Hilfiger Club".

Punktualnie o 19:00 czasu wschodniego (1:00 czasu polskiego) odbędzie się, zarówno w Nowym Jorku jak i na stronie tommy.com, pokaz kolekcji jesień 2016 stworzonej wspólnie z Gigi Hadid. Zaraz po jego zakończeniu goście obecni w na pokazie będą mieli szansę od razu zakupić ubrania i akcesoria z metką "Tommy x Gigi".

Następnego dnia przestrzeń "Tommy Pier" zostanie otwarta ponownie dla klientów, którzy od południa do 21:00 będą mieli okazję skorzystać z pop-up store'u z nową kolekcją, sklepu vintage Tommy Hilfiger, a także zrobić sobie manicure czy tymczasowy tatuaż.