W ostatnim, 4. odcinku Top Model 9 uczestnicy wzięli udział w sesji okładkowej do październikowego numeru GLAMOUR. Efekty ich pracy na planie zdjęciowym możecie zobaczyć jeszcze zanim wydanie trafi do sprzedaży, TUTAJ. Oprócz tego chętni i chętne do zostania next Top Model uczestniczyli też w zadaniu pod czujnym okiem jurorów, czyli Joanny Krupy, Marcina Tyszki, Kasi Sokołowskiej i Dawida Wolińskiego, a także gości specjalnych – jeden z najsłynniejszych duetów w polskiej branży mody, Paprocki & Brzozowski.


Zobacz także: Top Model 9: Zobaczcie, jak wyglądają uczestnicy po metamorfozie. Poznalibyście? Sprawdźcie, jak bardzo się zmienili
 

Top Model 2020: Gracja Kalibabka i Mikołaj Śmieszek pojawili się w kampanii kolekcji Plants by paprocki&brzozowski

Podzieleni na dwie grupy uczestnicy finaliści na pokazach zaprezentowali specjalnie przygotowane stylizacje. Następnie Mariusz Brzozowski i Marcin Paprocki wybrali dwójkę szczęśliwców, którym poszło ich zdaniem najlepiej i zaprosili do współpracy Mikołaja Śmieszka oraz Grację Kalibabkę. A dokładnie do kampanii promującej najnowszą odsłonę linii Plants by paprocki&brzozowski. Gracja i Mikołaj stanęli przed obiektywem fotografki Marty Wojtal i musieli zagrać parę. Jak wypadli? Zobaczcie w GALERII >>>

Mariusz Brzozowski i Marcin Paprocki od kilku lat poza linią pokazową tworzą również basicową linię kolekcję Plants by paprocki&brzozowski. W tym roku po raz pierwszy postanowili zrealizować promującą ją sesję wizerunkową w urokliwym miejscu pod Warszawą, jakim jest Kimura Glamping. W kampanii wzięło udział w sumie 11 bohaterów, w tym Gracja i Mikołaj. - Od razu wiedzieliśmy, że chcemy pokazać jesienną kolekcję na grupie ludzi. Na planie przed obiektywem Marty Wojtal pojawili się zarówno zawodowi modele, jak i osoby, które nigdy nie miały do czynienia z obiektywem aparatu. Zależało nam na autentyczności, naturalności, na wyrażaniu siebie – mówi Marcin Paprocki. - Zaprojektowaliśmy kolekcję stanowiącą naszą osobista wypowiedz, jak traktujemy wolność – jako nieskrępowaną przestrzeń ekspresji. Chcielibyśmy nawiązać dialog z naszymi klientami – usłyszeć ich historię. Poznać, jak oni wyrażają siebie i czym jest dla nich wolność – komentuje Mariusz Brzozowski.


Zobacz także: Top Model 9: Gracja Kalibabka w ogniu krytyki. Zachowanie uczestniczki nie spodobało się widzom programu