1.Najlepszy sposób na zmotywowanie się do ćwiczeń?

W obecnym czasie dużo mówi się na temat zdrowego odżywiania, sylwetki fit czy też uprawiania różnych dyscyplin sportu. Wiele osób robi podstawowy błąd - na samym początku porywa się z motyką na słońce i rzuca na wszystkie rodzaje dostępnych dyscyplin sportowych czy też treningów. A tak naprawdę warto pamiętać, że powinniśmy skupić się na konkretnym celu, który chcemy osiągnąć i podejść do niego etapami.

Najważniejsza w tym wszystkim jest motywacja. To dzięki niej możemy osiągnąć dany cel. Wyobraźmy siebie w wymarzonej formie, zastanówmy się nad korzyściami, które przez to osiągniemy, nad tym jak będziemy się czuć i jak wpłynie to na nasze otoczenie i co najważniejsze samopoczucie. 

Kiedy o tym wszystkim pomyślimy, musimy krzyknąć głośno: "tak zrobię to i dojdę do mojego wymarzonego celu!" Największym motywatorem jak dla mnie jest obserwacja własnego ciała. Jak zmienia się nam sylwetka, jak nasze mięśnie stają się proporcjonalne, jak przymierzamy ubrania i zaczynamy widzieć różnice w rozmiarach. To, że jeszcze trzy miesiące temu nie wierzyłem w siebie, że zacznę naprawdę przechodzić metamorfozę.

Wiele osób po prostu boi się siłowni oraz twierdzi, że tam nie pasuje. Dlatego spróbujmy zacząć ćwiczyć od zajęć grupowych czy też skorzystajmy z rad trenera personalnego, przez co oswoimy się z danym otoczeniem i poczujemy się pewni. Działajmy z planem, który pozwoli nam szybciej osiągnąć podium. Nie możemy zakładać z góry, że nam się nie uda, bo jak sami dobrze wiecie rzeczy niemożliwe stają się możliwe.

2. Co jest najważniejsze w trenowaniu na siłowni?

Jest to bardzo obszerne pytanie i nie możemy skupić się tu na jednym czynniku czy dwóch, tylko na całym planie działania. Przede wszystkim plan treningowy - najlepiej ułożony prze trenera personalnego, który również pokażę Wam technikę wykonywania ćwiczeń.

Do tego dołóżcie odpowiednie odżywianie, suplementacje, rozgrzewkę przed treningiem, rozciąganie po, odpowiednie nawadnianie organizmu w trakcie ćwiczeń a także koncentracje podczas treningu, aby dobrze wykonywać założony plan treningowy.

Dzięki temu satysfakcja z dobrze wykonanego treningu gwarantowana. 
Pamiętajcie, że wystarczy mieć dobrze ułożony plan działania podczas treningu - to podstawa. 

3. Najskuteczniejsze ćwiczenia na płaski brzuch?

Moimi ulubionymi ćwiczeniami na mięsnie brzucha są:


- rowerek w leżeniu na plecach,

- przyciąganie kolan do klatki piersiowej w zwisie na drążku.

Te dwa ćwiczenia potrafią nam zrobić dużą rewolucję na brzuchu, oczywiście pod względem wizerunkowym ale nie możemy zapomnieć, że to tylko cześć zadania które pozwoli nam chwalić się swoim 6-cio pakiem. Aby nasze mięsnie brzucha były widocznie niezbędna jest odpowiednia dieta a także zestaw ćwiczeń areobowych, interwałowych bądź też cardio, które pozwolą nam zgubić nadmiar tkanki tłuszczowej.