Słyszałaś, że „rave to nowe cardio”? To nie żart – w Warszawie od dwóch lat cyklicznie odbywają się „Technoranki” (informacji szukaj na Facebooku). To regularna impreza z muzyką techno i DJ-skim setem na światowym poziomie, z tą różnicą, że trwa od 7 do 9 rano, a zamiast drinków serwowana jest kawa i ewentualnie kolorowe izotoniki. Na miejscu możesz też zjeść pyszne śniadanie (w końcu właśnie spaliłaś miliony kalorii), a potem jak gdyby nigdy nic pójść do pracy. Ciekawa alternatywa dla siłowni albo porannego biegu po parku. Zainteresowana? Mamy dla ciebie więcej treningów w imprezowym klimacie.

Te zdrowe nawyki sprawią, że Wasz dzień będzie lepszy >>>

Barre Beat

Określenie „niezły balet” w tym kontekście nabiera zupełnie  nowego znaczenia. Barre Beat to zajęcia fitness zainspirowane baletem – część ćwiczeń rzeczywiście odbywa się przy baletowych drążkach, a część na macie (będziesz naprawdę gotowa na spotkanie z parkietem). Nie daj się zwieść pozorom! Trening jest bardzo intensywny, dzięki czemu pięknie rzeźbi i wysmukla ciało, a do tego poprawia wydajność układu krążenia. Bardzo dużą wagę przykłada się też do pracy w odpowiednim, zmieniającym się wraz z muzyką rytmie. Dzięki temu odnajdziesz się w każdym imprezowym klimacie. Gdzie: Yoga Beat Studio (yogabeat.pl).

TwerkOut Fitness

Nie myl z seksownym potrząsaniem pupą! Trening bazuje na intensywnym cardio, które poprawia kondycję i koordynację ruchową: są tu biegi, przeskoki, wyskoki, a w nie wpleciona gama nietypowych „twerków”. Zajęcia podzielone są na dwie części: „warm up”, czyli intensywną rozgrzewkę, oraz czas, w którym cała grupa uczy się konkretnej choreografii. W ten sposób podkręcasz pracę organizmu, uwalniasz endorfiny i nakręcasz spalanie kalorii. Świetne na kaca. Gdzie: sprawdź na twerkout.pl.

Jak walczyć z cellulitem i na co zwrócić uwagę przy wyborze kremu? >>>

High Heels

Nauka tańca na obcasach przyda ci się, nawet jeśli do klubu zwykle chodzisz w sportowych butach. Treningi w grupie początkującej zaczynają się od nauki chodzenia – zgrabnego i przede wszystkim zdrowego dla kręgosłupa (dowiesz się też, jak stawiać stopę, by noga wydawała się dłuższa!). Dzięki temu, gdy naprawdę przyjdzie ci wystąpić w szpilkach, zrobisz to z niemal wrodzoną gracją. Gdy tańczysz na obcasach, pracuje całe ciało – by utrzymać równowagę, musisz mieć napięte wszystkie mięśnie, dlatego taki trening jest naprawdę męczący. W czym tańczyć? W botkach (10 cm) albo butach na platformie. Gdzie: Egurrola Dance Studio (taniec.com.pl).

Disco Spinning

Co jazda na rowerze stacjonarnym ma wspólnego z imprezą? Zgaszone światło, kula dyskotekowa pod sufitem i lampa UV, dzięki której ubrania świecą w ciemnościach, pozwalają zapomnieć, że to klub... sportowy. Jeśli dodasz do tego muzykę, która pod szybką jazdę została specjalnie „stuningowana”, przepis na cardio-party masz gotowy. Trening polega na jeździe ze zmianą obciążeń (przerzutek): od sprintu po symulowanie jazdy pod górę. Do tego często dochodzą układy z wymachami rąk albo klaskaniem oraz interwały (jedziesz – odpoczywasz). Potem brzuszki, a nawet pompki (jak? Przechylając się przez kierownicę). Rzeźbisz ważną partię ciała: nogi. Zyskują dużą wytrzymałość bez nieestetycznego przerostu mięśni. Gdzie: Exuma Gym (exumagym.com).