H&M zaskoczył swoich klientów. Gigant chce wprowadzić nowy model płatności Kup teraz, zapłać później”. Przypomina on znany nam wszystkim sposób kupowania „na kreskę” lub „na zeszyt”. Jest to na pewno jeden ze sposobów pozyskania nowych klientów. Za ubrania będziemy mogli zapłacić nie w sklepie na miejscu, ale później, już po wypłacie, za kilka dni, wtedy kiedy będziemy mieć pieniądze. Taka opcja prawdopodobnie spowoduje, że klienci częściej będą zaglądać do sieciówki.

Trendy 2019: Torby shopperki do szkoły, które pomieszczą wasze zeszyty i szkolne podręczniki

H&M wprowadza sprzedaż „na kreskę”– na czym będzie polegał nowy system płatności?

Metoda późniejszej płatności sprawdziła się już w sklepach internetowych. Sukces w e-commerce wpłynął na decyzje o zastosowaniu nowego systemu również w sklepach stacjonarnych. Nowość reklamuje hasło „Kup teraz, zapłać później”. Wybrane przez nas ubrania i akcesoria będziemy mogli zabrać do domu, na spokojnie przymierzyć i zdecydować czy aby na pewno chcemy je nabyć. Na podjęcie tej decyzji będziemy mieć 14 dni. Warunkiem skorzystania z usługi będzie rejestracja w sklepie online. Za pomocą telefonu w sklepowej kasie musimy zeskanować kod QR, a rachunek przyjdzie do nas później. Nowa oferta funkcjonuje na razie w fazie testowej w Szwecji, od października będzie dostępna dla klientów w Holandii, a następnie w Belgii. Kiedy przyjdzie czas na Polskę? Tego jeszcze nie wiemy, jednak jak podają serwisy ekonomiczne, H&M ma w planach wprowadzenie nowego systemu płatności także w innych krajach europejskich.

Tę polską markę pokochały Ania Lewandowska, Joanna Krupa i Kasia Tusk! >>>