Nowa kolekcja Wrangler

Spoglądając w stronę przeszłości i zasad, którymi marka kierowała się przez 70 lat swojej działalności, Wrangler sentymentalnie powraca do swoich legendarnych projektów. Najnowsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2018 to nie tylko ukłon w stronę historii marki, ale i tchnięcie w nią nowego ducha. W nowej kampanii Wrangler damska talia wędruje wysoko pod górę, jest to celowe odwołanie do legendarnych spodni z wysokim stanem z lat 60. i 70. W odświeżonej wersji jeansy Skinny Legs mają zwężaną nogawkę i standardową wysokość talii. Dodatkowo, w porównaniu do tego, co aktualnie dzieje się na rynku, każdy rozmiar został opracowany indywidualnie. Kultowe Body Bespoke® zostały stworzone tak, by każda dziewczyna czuła się w nich doskonale, i tak wyglądała! Dzięki nim każda dziewczyna może cieszyć się świetnym kształtem, wybierając model straight, slim, skinny bądź bootcut. W te lato powrócą również typowe dla lat 90. kurtki jeansowe i kamizelki o skróconej formie. To właśnie trendy z tamtej dekady najsilniej oddziaływują w kampanii. Znajdziemy w niej również sukienkę łączącą znane od lat cechy jak: ozdobny karczek i kieszenie, z nowoczesną oversizeową linią. Wrangler przypomina nam cudowne lata młodości i szorty z wysokim stanem łączy z grubymi skarpetami z białej frotté, na to wszystko nieśmiertelne bomberki w stylu baseballistów. 

Rebellook w polskiej kampanii Wrangler

Kiedy nowa kampania Wrangler mocno nawiązuje do przyjętej jeszcze w roku założenia marki (w 1947 r. przyp. red.) idei i przesłania, by wyróżniać się na tle innych marek denimowych i stać się synonimem nowego młodego pokolenia (lata 70.), my zaglądamy trochę bliżej, bo do Warszawy. To właśnie na znanych, warszawskich ulicach nagrano film z udziałem Rebellook, która do współpracy została zaproszona osobiście przez markę Wrangler. Nic dziwnego, popularna polska blogerka słynie z zamiłowania do denimu oraz trendów z lat 90. Ponadto, nowa kampania zachęca, by pamiętać o swoim miejscu pochodzenia, a przecież Rebellook urodziła się właśnie w Warszawie. 

KONKURS

Jeśli chcesz poznać spojrzenie Magdy Samborskiej na modę z lat 90. weź udział w naszym konkursie! Nagrodą jest spotkanie z autorką bloga Rebellook oraz zakupy w salonie Wrangler na kwotę 1000 zł. Co zrobić, by wygrać? Wybierz się w podróż w czasie i pokaż nam, które stylizacje z denim w roli głównej z lat 90. wspominasz najlepiej. Zdjęcie opublikuj na swoim profilu na Instagramie i oznacz je: #denimcomeback, #WranglerJeans @glamourpoland, @Wrangler_Europe. 

Szczegóły konkursu