Tej jesieni miksujemy w biżuterii różne trendy. Trochę złota, nieco koloru, no i koniecznie odrobina brawury. Jedni potrafią zrobić takie wyjątkowe zestawy sami, inni mogą zainspirować się kampanią Free at heart i znajdą w niej dokładnie to, co podbija teraz świat mody. Różne odcienie, formy i wielkości, motywy kwiatowe i kamienie. Tak noszą się też uczestnicy programu Top Model.

Nikomu nie trzeba tłumaczyć, co ze stylizacją robi biżuteria. Totalnie dodaje charakteru. Do klasycznych dżinsów i prostej bomberki możemy dodać teraz kolorowe pierścionki z motywami kwiatowymi. Do sportowej  koszulki polo świetnie sprawdzą się mocne w formie kolczyki koła, a z kolorową marynarką doskonale zaprezentują się okulary z perłowym łańcuszkiem. A może chcesz iść dalej? Odważniej? Połącz naszyjnik z delikatnymi motylami ze sznurem pereł. Do tego załóż zegarek na barwnym pasku i kilka bransoletek w odcieniu ciepłego złota. 

Kampania Free at heart marki APART / Mat. prasowe

Świetnie wyglądają też bransoletki z barwnymi charmsami i niewielkimi kamykami, pierścionki z cyrkoniami, kolczyki w kształcie truskawek, a to wszystko z dużą pozłacaną bransoletą z brązu. Brawurowe? Wcale! To właśnie wolność, a w modzie wolność jest najważniejsza. Żeby odważnie łączyć trendy i kolekcje, trzeba mieć ją w sercu, stąd nazwa kampanii marki APART. Takie nietuzinkowe stylizacje widzimy na ulicach Nowego Jorku i w Paryżu. Tak ubierają się modele i modelki z Top Model i najbardziej inspirujące it-girls na świecie. Wolność jest zawsze w modzie!

Kampania Free at heart marki APART / Mat. prasowe

Przestrzeń i swobodę czuć w kampanii Free at heart. Kipi ona młodością i pozytywną energią. Kolorowe, soczyste kadry i bezpretensjonalne stylizacje przywodzą na myśl atmosferę szalonych wakacji, wyjazdów na muzyczne festiwale i przyjaźni. W kampanii mamy zarówno klasyczne wzory ze złota i srebra, jak i nowoczesną biżuterię i zegarki Elixa, fantazyjne wzory z kolekcji Artelioni, zegarki młodzieżowej marki AM:PM i męskie wzory z logo Aztorin. Cenimy oryginalność i niebanalne zestawienia! Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc, fotografka i surferka, kobieta z wolnością w sercu.

Zobacz także:

Kampania Free at heart marki APART / Mat. prasowe

Więcej młodzieżowych inspiracji znajdziesz na stronie marki APART.