Nie bez powodu aktor Bruce Willis kilka lat temu zainwestował 20 milionów dolarów w akcje jednego z krajowych producentów alkoholu. Polska wódka to produkt dobrze znany na całym świecie. Jak pierogi ruskie i włoska pasta. 

ZOBACZ TAKŻE: Praca marzeń – poszukiwany opiekun flamingów na Bahamach!

Z bogatą, wieloletnią historią polskiej wódki będzie można się zapoznać w warszawskim Muzeum Polskiej Wódki. Zanim jednak placówka zostanie otwarta dla publiczności, przeprowadzi rekrutację na kilka kluczowych stanowisk. Muzeum poszukuje pracowników na stanowiska kierownika placówki, przewodnika po wystawach, sales & marketing managera, koordynatora salonu alkoholi prestiżowych i key account managera.

Niech twoja kariera zaprocentuje w nowe doświadczenia.

Takim hasłem muzeum zachęca do wzięcia udziału w rekrutacji. Nas przekonuje.

ZOBACZ TAKŻE: Oto, co pomoże zwalczyć nawet najgorszego kaca

Jakie kwalifikacje trzeba mieć, żeby wygrać z konkurencją? Doświadczenie na podobnym stanowisku na pewno się przyda, choć rekrutujący podkreślają, że poszukują przede wszystkim pracowników z pasją. Więcej o każdym z oferowanych stanowisk przeczytasz na stronie muzeum.

Muzeum Polskiej Wódki powstaje na terenie Centrum Praskiego Koneser w Warszawie, gdzie kiedyś mieściła się wytwórnia wódek. Otwarcie zostało zaplanowane na czerwiec 2018 r.